Followers

Thursday, June 10, 2010

Assalamualaikum...

Entah kenapa la kan..minggu ni mata tak bolih buat kawan lansong..cepat betul mengantuknya..
faktor umor pun ia jugakan..dah berumor macam ni agaknya memang macam tu..


Nak kata sebok..kat opis pun mungkin juga la kan..nak siapkan isi kad petak..selepas balik dari kursus ari tu..sampai berpinau mata..naik pening kepala..menengok tulisan kat L/O yang cenonet tu...

Minggu depan nak cuti seminggu..tu yang nak siapkan cepat..tapi..dah nama kita kerja luar..tak bolih tumpukan kesitu aje..hari Isnin..ladang..,selasa Rembau..rabu ladang lagi dan tadi khamis..Kuala Linggi..petang baru ada peluang isi kad petak tu..

Cuti minggu depan..borang dah isi..dan dah lulus pun..tapi program nak kemana..tak de lagi..bolih cam tu..ikut kaki je la nanti..sebab memang tak rasa nak pi jauh2 pun..hero bongsu ni tak de lain ...melaka aje lah..yang diminatnya..ntah dah berapa kali kemelaka tahun ni..tapi tak pe la..layankan aje...

tak bolih nak menulis lagi dah ni..mata dah mula dah...bak kata arwah bapak dulu.."tak bolih bawak berunding" katanya...he he..mata pun nak dibawak berunding..

22 comments:

  1. memang tak boleh bawak berunding ni poe lah tidu hehe

    ReplyDelete
  2. salam kak erna
    cuti2 malaysia........ bawak la hero tu jln2 utara plak

    ReplyDelete
  3. ibu guru..utara kan dah pi raya cina ari tu kan..
    kalai ni..akak rasa nak bawak yang dekat2 je..

    ReplyDelete
  4. Erna,
    Ubat mujarab mengantuk, tidur. Akak selalu mengantuk lepas Mangrib sambil menunggu Isyak..

    ReplyDelete
  5. kak nora..iye lah nora..ubat nya tidor..sama lah tu..asal kan nak tunggu isya je ngnatuk..baru minggu ni je,..kalau tak tu dapat juga mengaji..banyak muka surat sementara tunggu isyak ..minggu ni..dua pun dah tak tahan..nak tidor juga sekejap dulu...

    ReplyDelete
  6. salam....

    mata selalu cemburu pada bantal...

    biasalah..bila kerja..mesti penat..

    ReplyDelete
  7. dah mimpi indah akak waktu ni...


    hehe..

    ReplyDelete
  8. Salam..:):)

    Mungkin ada betulnya dgn faktor usiakan..
    Cepat je seruan di mata tu..aduhaii..
    Agaknya signal utk rest secukupnya tuu..:):)

    Pe2 Moga akak sihat sentiasa..:)

    ReplyDelete
  9. sekamar rindu..memang kan..teramatlah cemburunya..kalau tengok tv bawak bantal pun..dah tentu tak habis cerita..dah tertidor..

    ReplyDelete
  10. wan..bolih jadi jugak kan..mata dah tak strees lagi nak tengok..jadi cepat aje tidor nya..

    ReplyDelete
  11. ina..ha ha..malam tadi memang indah mimpinya..mimpi jumpa arwah mak..tersenyum..mukanya berseri...

    ReplyDelete
  12. Tini..memang dah patut akak rest secukupnya kan..tapi..keperluan..kena juga kerja..belum bolih nak pencen..

    ReplyDelete
  13. Jika mengantuk, baiklah tidur. Kalau dipaksa juga mata, kerja yang dibuat tak jadi sempurna nanti.. Tapi kalau terlebih tidur, badan jadi tak segar pulak.

    ReplyDelete
  14. tirana..betul tu kan..bia dah mengantuk tu..tidor aje..selesaikan..he he..

    ReplyDelete
  15. Kak...nanti kalau anie dah dok Melaka...dtg Melaka boleh lah anie bawak pi jenjalan ye...tapi lambat lagik...hehhe

    ReplyDelete
  16. salam maiyah..akak dah ambik ubat pun..he he..tidur...

    ReplyDelete
  17. anie..tak yah tunggu anie dok melaka..kat shah alam pun bolih kan...he he..

    ReplyDelete
  18. Salam..
    Melaka ada apa ye? Pernah pergi sekali tp pusing2 tempat yg sama juga baliknya mcm Perlis juga..
    Apa kata bawa famili jln2 ke Perlis pula...

    ReplyDelete
  19. Acik..nak buat macamana..hero ni suka sangat pi melaka..cuti kali ni..cadang nak pi lumut je..

    ReplyDelete