Sunday, November 22, 2009

sambong lagi





Assalamualaikum...

aku sambong lagi cerita hari ahad..selepas menziarahi..bapa saudara yang meninggal..aku terus pulak ke rumah sepupu..yang kenduri cukur jambul..masa aku sampai tak ramai lagi jemputan..sebab satu kariah..sepupu yang kenduri dengan rumah bapak saudara yang meninggal...pukul 11.30 barulah ramai tetamu yang datang..alhamdulillah..majlis telah selamat diadakan..walau macamana pun majlis yang telah dirancang perlu diteruskan..kerana majlis telah dirancang sebulan yang lalu...alhamdulillah...

8 comments:

  1. apo laok eh kak? kok kambing buek kari boh robung osah sodap eh tu...

    ReplyDelete
  2. laok kambing..kari..lombu..lado api..sambal tempoyak daun kayu...goreng ayam..akak mkan lado api yo..lain sumo tak usek..he he..lauk tulang lado api api tu..kalau kenduri sodap la...

    ReplyDelete
  3. apo namo kg kek tampin tu....manatau kot2 dokek lak dongan kg akak....hehe....

    sodap ehh lak aii lauk pauk dio....nolan air liyor jap....huhu...

    ReplyDelete
  4. sambal tompoyak tu yg tak leh tahan tuh kak..hehe..

    ReplyDelete
  5. sha baca kat atas nieh.
    jadi lapar tgk perbualan org2 kat atas.
    sedap...sedap!!!

    ReplyDelete
  6. K
    ak Azz...Achik...

    akak mintak maaf la..tu sobab akak tak lotak gambar laok..takut buek orang toringin...dah tija tanyo..akak jawab la...mintak maaf..yo..lenkali kalau kita ado jumpo,akak bagi kan...he he

    cheryna..

    sha..acik mintak maaf la..lenkali acik bawak balik banyak2 sha datang umah ambik ye.

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum
    Takziah untuk Erna ats pemergian bapa saudara.
    Alhamdulillah,tahniah atas kehadiran ahli baru dalam keluarga besar Erna

    ReplyDelete
  8. um.masyitah..

    walaikumusallam...

    terima kasih masyitah..akak dari dulu tertarik baca blog msyitah..cuma tak penah tinggal komen.muda2 lagi dah banyak pengetahuan..dan tulisan2 diblog memberi peringatan..terima kasih sekali lagi

    ReplyDelete