JellyPages.com

Saturday, November 7, 2009






Assalamualaikum....

tadi balik kampong..jengok mak..kesian mak..asek tanye anak bongsu dia bila nak datang ambik mak balik...

bila dah ramai2 jumpa mak barulah mak gembira dan ketawa...lupa sekejap agaknya ngan adik aku itu...

aku pun dah bagi tau mak..adik dah talipon dan sehat2 aje dia kat sane...mengalir air mata mak aku....

iya lah ...adik aku tu dah le anak bongsu tak pernah pulak berpisah ngan mak..siang kerja..malam mesti ada dirumah..sedare aku pun dah buatkan air penawar...supaya mak tidak terlau merindui adik aku tu..

aku saje nak tepek gambar2 adik semasa dikelana jaya..untuk kenangan dia nanti

7 comments:

  1. acik, waktu takde nieh digunakan sebaiknya utk merindu kan?!:)

    ReplyDelete
  2. amboi2. dah teral boh gamba dah skrg kak? hahahah

    ReplyDelete
  3. dah makin terror nampak hehe

    ReplyDelete
  4. alhamdullilah.. semuga dia dapat menunaikan ibadat haji dengan sempurna.. dan jengok lah mak tu selalu..

    berapa jam baru sampai segemban malam tu..

    ReplyDelete
  5. tijah

    bolum teral lai jah...baru nak cubo..sikit2 akak bolaja..mcm cikgu cakap..tak tau tanyo...kan..



    cheryna

    betul tu sha...terase sangat takde dia..dia selalu dtg rumah..dan hari2 tpn acik..

    ReplyDelete
  6. zino..

    banyak yang tak tau laie..bolaja sikit2 dulu..

    insyaallah...tiap minggu balik jongok omak...sian yo dio..anak bongsu e takdo..kojap rumah alang,kojap mah cateh,kojap mah acik..

    oh yo..acik sonah..poi 10hb..dan anor pulak 17hb.

    ReplyDelete