Followers

Wednesday, November 4, 2009

Assalamualaikum..w.b.t

adik yang aku cerita nak pergi menunaikan haji telah pun berlepas pada 2hb.november,baru2 ni.

aku pun heran..la..entah kenapa la aku ni...kalau orang kata aku penakut aku mengaku..tapi aku bukan cengeng...

sejak dari awal dapat tarikh adik aku akan berangkat aku dah sedih dah...dihari dia nak pergi..dari rumah lagi..aku dah tak bolih tahan airmata ni...tengok mak aku lagi lebat airmataku..

malam tadi aku mesej kat anak sedara..tanye wan camane...dia kate wan tak nak makan dari semalam..katenya..keluar lagi airmata aku...rasenya dah sakit..perit..mata aku ni...tengahmalam aku terjaga..nangis lagi...pagi tadi aku dapat sms dari madinah...adik aku kata..dah selamat sampai madinah..dan alhamdulillah dia sehat katenya...keluar lagi air mata aku ni...

sedang buat keje..bos datang..tanye khabar adiku..sebab dia tahu aku cuti sebab urusan nak hantar adik kelana jaya...keluar lagi airmata...
hish..aku tak suka la...aku bukan jenis orang kuat nangis...ya allah..semoga lepas ni..aku akan perolehi ketenangan..hati...aku sentiasa mendoakan keselamatan adiku di tanah suci..semoga dipermudahkan segala urusannya dan mendapat haji yang mabrur...

6 comments:

  1. jgn la nangeh kak. moh kito carik siakap kek konseb

    ReplyDelete
  2. tak nangieh lai dah jah..adik dah tipon akak...dah tanyo dio,ado tak kawan poi mosojid...kato e ado dah 2 orang kwn sobilik..anak sedaro yang poi 31/10 pun dah cari dan dah jumpo dio.alhamdulillah...dah sonang ati dah

    ReplyDelete
  3. acik...perasaan sedih tuh sebab kita sayangkan orang tu. sha rasa....acik punya kes sama macam mak sha...dia pon baru nieh adik dia pergi, asek nanges je beberapa hari sebelum.

    bila adik dia sampai, msg...baru dia okay....

    ReplyDelete
  4. betul la tu..adik acik dah talipon baru acik o.k..dah senang hati dah..siap tnye dia dah ada kwn nak pi masjid ke..dia kate dah..baru acik boleh tido lena.

    ReplyDelete
  5. SALAM..
    agaknya akak dah berjangkit suka nangis mcm saya kot.hehe

    alah,jgn risau sgt.adik akak okey je kat sana

    ReplyDelete
  6. tak mau la jangkit penyakit tu..dah o.k pun skarang ni...adik pun kurangkan nangis sekarang ni tau,...nanti baby pun ikut mcm ummi dia

    ReplyDelete