Saturday, November 7, 2009

percubaan





Assalamualaikum...

aku ni senbenonya masih baru lagi dalam dunia blog ni.itupun adik aku yang sorang ni..bukan yang pegi haji tu..adik yang sorang lagi..yang aku kenali 10 tahun dulu..yang teringin sangat aku menulis..

bila dah menulis tu walau pun aku ni tak pandai dan tak tau ape nak tulis..tapi sekurang2nya bila ada hal yang merisaukan..bolih jugak la aku coretkan disini..
terima kasih pada adik aku ni...

mase dia buatkan aku email..dia telah tulis dan bagi nama..mak3hero..jadi aku teringin nak tepek gambar hero aku yang 3 orang tu...tapi tak tau cemana..dah diajarnya..dan akun pun dah cuba..tapi apasal tak de gambar....tah ape2 yang keluar..

tapi takpe la..nanti aku cuba lagi..

nampaknya dah aku cuba godek2 keluo lah jugak gambar...tapi ade pulak...gambar ayahanda hero2 ku sekali...takpe la kan..nak buat cemana..tak reti nak keluar balik..

tapi..takpe,abang aku tak tau tu..dia bukan peduli pun kat benda ni..cuma kalau anak repot=rt baru la abang aku tau..maaf ye bang...he he...

No comments:

Post a Comment