Wednesday, October 9, 2013

WW

Assalamualaikum

40 comments:

  1. wah acik ni pagi2 buat saya lapau la

    ReplyDelete
  2. Acik..ummi pun nak kena masak cepat ni, tiba-tiba je lapar, hehe..

    ReplyDelete
  3. wah! sedapppnya kak...lapar nengok pagi2 ni...hehe:)

    ReplyDelete
  4. perghhhh...ni kategori kejam ni acik...lapo dah lieya tgk...dah le pakai beras basmathi....slurppppppppppppp (sambil lap skrin pc)

    ReplyDelete
  5. Assalam acik..nampak panjang2 jer nasi tu..guna beras basmati ke ni...huh! berselera sungguh ni..kalau bekfas kenyang sampai ke petang

    ReplyDelete
  6. kira nasi dengan kuah banjir Acik..Nur suka ni

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum,

    apapun kak erna masak...mesti sedappp

    bila boleh dtg rmh lagi ni...hehe

    ReplyDelete
  8. Sedapnya..salam kenal kak..sya folo blog akk..jika sdi,snggah ke blog sya :)

    ReplyDelete
  9. sarapan nasi ke tadi kak? kenyang sampai tghari ni..

    ReplyDelete
  10. sey kok makan pun ghoma ceni. meladong kuah eh baru shiokkkkk!

    ReplyDelete
  11. Lopeh makan ni, konpem tosandar kek dinding.. hehehe..

    ReplyDelete
  12. Saya takleh tengok lama2 nanti teringin lak..he he..konon tengah diet ni :)

    ReplyDelete
  13. Acik ari ni saya makan nasi tumpeng... sponsor dari Kelantan Delight! Ayam goreng dia sedap!

    ReplyDelete
  14. salam perkenalan...

    biar gambar berbicara ^_^
    jemput jengok blog and follow me back :)
    http://wwweffafarhana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Tgk pic ni tiba2 rindukn nasi berlauk kt kg....

    ReplyDelete
  16. cantiknya beras tu AE....panjang panjang! menggoda betul!

    ReplyDelete
  17. owwwhhhhh meleleh saya ni acik..!!!

    ReplyDelete
  18. Assalamualaikum,
    Ohhhhhhh! Sangat menawan di pandangan mataku...tetiba teringat kari ayam mek di kg

    ReplyDelete
  19. sedapnya,,nk2 kentang tu n panas2,,eheheh teliuqqq

    ReplyDelete
  20. fuh.. makan panas2.. sedapnya.. ;)

    ReplyDelete
  21. Huu mak aih..nasib baik saya baru ja lepas lunch ni haa, kalau tidak..

    ReplyDelete