Wednesday, October 16, 2013

WW

Assalamualaikum

 



28 comments:

  1. Assalam Acik.. Sedapnya semua makanan ya.. Gmbr last sekali tu apa? Daging ya?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ratu..tu la yang orang negori panggil daging lompap he he.

      Delete
  2. Acik ni kan rajin dan gigih kalau bab memasak - kakak kagum.

    ReplyDelete
  3. utk raya korban smlm ke tu...

    ReplyDelete
  4. yang no 3 tu apa? macam pulut kukus yea..

    ReplyDelete
  5. dah tukar background ye...merah membara
    ada juga kuih raya acik.

    ReplyDelete
  6. Sodap ehh lompap.. Tapi gigi tongah sakit skang ni.. kok buek pun, tak buleh nak makan... huhuhu..

    ReplyDelete
  7. wah! sempat buat biskut tu kak..
    sedappnya...:)

    ReplyDelete
  8. Salam Aidiladha Acik..

    Nak kuih juga Acik, hehe..
    Semua nampak sedap tu Acik.

    ReplyDelete
  9. sedapnya..!! biskut pun acik sempat buat ya...
    Salam aidil adha utk Acik dan fmly..

    ReplyDelete
  10. wah itu snow cheese kek kan. yumehhhh

    ReplyDelete
  11. wah meriah nampaknya tuh...

    Salam Aidiladha buat Acik sekeluarga yer...

    ReplyDelete
  12. Selamat hari raya aidil adha kak erna, semuasedap makanan tu kak, rajin betul akk masak

    ReplyDelete
  13. Acik gigih nak beraya eh...Aina masak mee kari je tapi ada baulu, karas dan peneram mak kirim dari kampung...

    ReplyDelete
  14. selamat hari raya aidil adha...share resepi kak. hehe

    ReplyDelete
  15. rajin nyer acik... siap bt biskut raya ngn kek lg....

    ReplyDelete
  16. Hidangan masa raya korban ya Acik? Yang gambor ketiga tu yati tak tau apa dia tu.

    ReplyDelete
  17. acik..nape rajin sgt nie...raye haji pun ade kuih gak...alaaaaa seb baik bukan berjiran kalo tak mmg lieya buat muke tak malu jek pi mintak sepiring ekekekeekeke....

    ReplyDelete