Saturday, October 12, 2013

HARI GRADUASI

Assalamualaikum
Hari Graduasi katanya
Jumaat semalam 11/10/2013.
Periksa pun belum.
pandaikan sekolah2 sekarang ni bagi
 semangat dengan murid murid
yang nak periksa
Pengetua siap tepuk2 bahu bagi semangat
bila acik tanya
cik gu cakap apa dik
entah tak dengar katanya..
bertuah punya murid kan
Semoga berjaya Adik
Berusaha,berdoa dan tawakkal
In Syaa Allah

13 comments:

  1. Kreatif sekolah ni bagi semangat kat murid2 nya utk peperiksaan ye acik erna..... utk SPM ke acik ?

    ReplyDelete
  2. Budak2 skang, semua advanced.. Tadikapun ada hari graduasi... Kito dulu apopun takdo.. hehe..

    Moga Aimi sentiasa tenang nak ngadap SPM ni... Amin..

    ReplyDelete
  3. seronok bebudak sekarang kan, acik...hari anugerah kecemerlangan dah macam graduation day kat u... ;-) ada bagusnya...kasi semangat sikit kat budak2..

    ReplyDelete
  4. di bangku sekolah merasa pakai jubah.nanti kat u sekali lagi siap dgn topi sekali

    ReplyDelete
  5. Ooo..sekolah saya buat majlis ni hari ni
    . Mmg dh jadi trend sekarang ye..semua pun buat dengan meriah

    ReplyDelete
  6. oh zaman PM dulu takdo lak majlis2 macam tuh...hoho

    ReplyDelete
  7. syiok kan ada yang bagi semangat... baruler seronokkan...

    ReplyDelete
  8. Anak saya buat 29hb ini kebanyakkan sekolah dah buat pun.

    ReplyDelete
  9. hihi dak aimi tu nerves...tu yg x denga apo cik gu cakap...amboi canggih tul sekolah aimi siap ade jubah bagai !

    ReplyDelete
  10. Tahniah!!! seronok tgk..anak2 berjayakan..

    ReplyDelete
  11. Tulahkan AE....budak sekarang ni mcm macam.... ada graduation lagi....okje minggu depan AE

    ReplyDelete