Thursday, October 3, 2013

LAIN KALI GANTUNG DILEHER

Assalamualaikum

malam tadi..macam biasa kekelas mengaji
bila ustazah suruh baca..
buka je Quran..
alamak..apasal huruf ni tak berapa nak nampak
belapis lapis..
Ya allah..terjerit sekejap
terkejut ustazah..kenapa..katanya
camana la boleh lupa ni
cermin mata tak pakai..tinggal dirumah
ooo alahai...acik ni sedo diri dah tua..
tapi tak sangka la..teruk beno..he he
oklah..jumpa lagi
In syaa Allah

16 comments:

  1. Acik pakai cermin mata masa membaca aje ke... tu sebab lupa kot... ehe :)

    ReplyDelete
  2. Azwa kalau tak pakai cermin mata memang tk nampak sebab tu mmg tak akan tertinggal punya hehehe..

    kak erna..masukkan dalam hen beg spy tak tertinggal hehehe..

    ReplyDelete
  3. kalau nur pula..tulisan yang jauh nampak berlapis..dekat ok...

    ReplyDelete
  4. alamak acik...next time kena ingat..hehehe done olay

    ReplyDelete
  5. Assalam acik..kalau saya pun jadi kes parah ni..harus balik umah amek 'mata' dulu hihi..
    kite senaseb..rabun

    ReplyDelete
  6. hehehe..kes cam ni selalu berlaku..

    ReplyDelete
  7. hehehe..Acik, mana ada tua, muda lagi Acik tu.

    ReplyDelete
  8. Acik ni 'mata' pun boleh tertinggal haha...
    Kakak kalau baca tak bercermin ok lagi Acik. Tapi kalau jauh tak pakai memang tak bolehlah - boleh jadi pening.

    ReplyDelete
  9. Acik Erna...saya ni nasib la beli Quran yang paling besar..kalau tak, memang dah tak jelas huruf2 tu... tua dah kita ni yek :)

    ReplyDelete
  10. kena lebih beringat nampaknya lepas ni ;)

    ReplyDelete
  11. Hehe.....lupa .....nk buek camno Acik

    ReplyDelete
  12. Nak buat camne kan kalau dah lupa.

    ReplyDelete