Thursday, October 3, 2013

GANDINGAN MANTOP..SEDAAAPPP

Assalamualaikum

tu dia gandingan mantop
sedap..
sambal kicap anak sedara
buat kan
jauh datangnya dari Segamat tu


35 comments:

  1. Memang mantopp tu acik.. boleh menjilat jari... silap-silap pinggan pun dijilat hehhe :)

    ReplyDelete
  2. sedap ye acik...nnt nk try la cicak dgn kicap..mcm mana cara nak buat sambal kicap yg sedap mcm tu yee..

    ReplyDelete
  3. memang pasangan yang mantop...
    org johor tak ada sambal kicap tak sahkan...

    ReplyDelete
  4. mmg sedap & kena sgtlah acik ! hehehe

    ReplyDelete
  5. As-salam ummi..

    mmg telan2 liur tgk.. bestnya

    ReplyDelete
  6. saya pun import sambal kicap mertua. dia buat byk utk anak2 bawak.

    ReplyDelete
  7. memang sedap... memang sedap.. mantop

    ReplyDelete
  8. Oh... dah goreng dah keledeknya acik. Kalau dapat sekarang ni nak juga kakak:)

    ReplyDelete
  9. alamak acik...ni betul2 johor!!!

    org johor jek suke mkn pisang goreng cicah sambal kicap nieh...peberet lieya nieh....tempe goreng ke, keledek goreng ke mmg wajib cecah sambal kicap.....

    ReplyDelete
  10. sedapnyer..teringat dedulu duk ngan kawan2 orang johor suka masak keledek goreng cicah sambal kicap ni..memula mcm pelik raser nyer lama2 ketagih sedap sangat...

    ReplyDelete
  11. wah! sedap ni kak...petang2 minum dgn Teh O..mabless...:)

    ReplyDelete
  12. terbaeeeek!!! cam ne dia buat sambal kicap tu Kak E?

    ReplyDelete
  13. Saya haritu kat blog mana tah first time baca cucoq cicah dengan sambai kicap. Ni kali kedua la :D

    ReplyDelete
  14. ah..dok penang ni memang tak jumpa lak sambal kicap gini..

    ReplyDelete
  15. Acik! dulu saya cam pelik je bila tgk orang makan goreng pisang dgn sambal kicap... tapi skrg suka plak... tulah kan... tak cuba tak tahu...

    ReplyDelete
  16. tis! tis! tis!
    menitis airliur dah ni...
    yg keledek purple tu acik nak watper? wat koci sedap acik...inti kelapa aritu ada lagi kr? hehh

    ReplyDelete
  17. tak biasa sebenarnya makan goreng pisang cicah kicap , tapi apabila sudah cuba pasti nak lagi...hehe

    ReplyDelete
  18. assalamualaikum,

    bila panas2 ...semuanya sedapkan kak
    camne nak buat sambal kicap tu ...share sikit :)

    ReplyDelete
  19. salam K.Erna....kat rumah atie ni klu ada goreng pisang..cicah susu :)

    p/s:Harga Pan ajaib..atie dah email akak ya.

    ReplyDelete
  20. Pisang ke tu AE?
    Memang gu nya tu pisang ngan sambal kicap

    ReplyDelete
  21. SEDAP TU.. dah lama sejak pindah dr johor ni saya tak makan sambal kicap dengan benda goreng....

    ReplyDelete
  22. sambal kicap org johor mmg sedap....

    ReplyDelete
  23. Terangkat rasanya kalau dapat makan ni...

    ReplyDelete
  24. Terus terasa lapar.

    Sori lama x singgah sini. Ssh nk bw skrg ni. Kena prlan prlan kayuh.

    ReplyDelete
  25. ni baru tgk gambar dah mantop, apetah lagi rasenye ni

    ReplyDelete