Friday, September 6, 2013

TERUNG DAN TEMPE

Assalamualaikum
bila ke blog pakar masak Q
 ada letak resepi masak terung kan
bagi penggemar terung ni memang tergoda
semalam masak jugak terung goreng
berlada..sedapnya ..
 dibawah ni lagi satu
18 tahun acik dok Tanjung Karang
lansung tak teringin nak makan tempe
baru2 ni en suami  beli tempe goreng
acik cuba makan..sedap la pulak
tepung rangupnya yang tebal
tempe nya nipis je
tu yang buat sedap tu

 ok la jumpa lagi,In syaa Allah

15 comments:

  1. Kakak pun suka terung goreng sambal acik. Kalau tumbukkan udang kering lagi best:)

    Tempe goreng dgn tepung yg letak ketumbar jintan acik...

    ReplyDelete
  2. KN pun suka makan terung berlada dan tempe goreng ni...kalau digabungkan kedua2nya jadikan masak berlada pun sedap jugak...

    ReplyDelete
  3. tempe celup tepung memang terbaikk kak :)

    ReplyDelete
  4. salam K.Erna.Apa kabr?Lama tak singgah kat sini..tempe tu poberet kami kat umah kak.Sedap klu goreng gitu jerrr...

    ReplyDelete
  5. sedapnyer tempe....ayu memang suka sgt...

    ada masa nanti singgah pula la ke blog ayu yer..ayu ada buat segmen..

    http://www.ayuinsyirah.my/2013/09/segmen-ayu-upsr-oh-upsr.html

    ReplyDelete
  6. Oh tempe...sedap tu kak.. Cicah dengan sambal kicap lagi bertambah sedap...

    Terung pun fav Nur jugak.. :)

    ReplyDelete
  7. Saya pun suka masakan terung ni.. setakat ni mkn yg dibeli je..takut tak sedap kalsu bt sdiri tepe goreng ni..

    ReplyDelete
  8. salam achik.. terung goreng tu buat mcmn?

    ReplyDelete
  9. Kak Erna, Azwa semalam pun sebab tergoda dengan resepi dari blog Q, masak peria goreng hehehe..terung nanti nak cuba yang masak putih tu..tak pernah lagi cuba tempe goreng tepung nie..

    ReplyDelete
  10. acik...
    tempe kite suke tp terung kite tak mkn....
    tak tau laa ngape ek...tp terung tu fav hubby kite....hihihi

    ReplyDelete