Tuesday, September 10, 2013

KALI KEDUA...

Assalamualaikum


Hari Ahad 8/9/2013 acik ada jemputan 
kenduri kawen di Lavender Height..
tuan rumah blogger al lavendari lebih dikenali
dengan panggilan pak ngah
Terima kasih pada pak ngah yang menjemput,
kali kedua acik menghadiri kenduri kawen 
dirumah pak ngah
kali pertama perkahwenan 
anak perempuan pak ngah pada jun 2011
gambar pada jun 2011
masa ni acik datang awal..
ada la gambar dengan bapa pengantin
kali ni tak sempat pun nak bergambar
bapa pengantin teramat sibuk he he
ni gambar dari blog ibuintan..terima kasih ibuintan.
kenduri kawen dirumah pak ngah ni
yang pasti..makanan..lauk2 nya semua sedap2
memang kena sangat dengan tekak
negori acik ni.
oklah jumpa lagi,In syaa allah


25 comments:

  1. akak kali ke dua, saya pula kali pertama... jemputan yang pertama dulu tak dapat datang sebab ada kenduri juga di rumah kakak ipar

    sy dapat ambik gambar akak tp tak pula bergambar dengan akak... camno leh lupo maso tu

    ReplyDelete
  2. ralat tak dapat jumpa..saya balik awal sebab ada urusan lain...

    cendol dia best...

    ReplyDelete
  3. Waaa... Dekat dengan rumah sepupu sey.. Tapi sey pun dah tak ingat mana rumah sepupu sey tu.. Ada dua orang sepupu tinggal kat situ..

    Entah2 dorang berjiran tak dengan bapa pengantin ni.. hehe...

    ReplyDelete
  4. Ada juga ummi bacaa n3 kat blog ibuintan, bestnya dapt pergi kenduri dan dapat juga rakan2 blogger.

    ReplyDelete
  5. Wah..acik ...seronoknya .. meriah majlis tn haji tu nampaknya..

    ReplyDelete
  6. Wah meriah sungguh kenduri kahwin anak blogger lavender tu ye ;)

    ReplyDelete
  7. apa menu popuar di negeri tu acik?
    bertambahlah ahli keuarga pakngah

    ReplyDelete
  8. Masa tengah duduk makan ada juga sebut2 nama acik..tapi nak call no takde..takdo rezeki kito nk jumpa kan acik..insyallah lain kali..

    ReplyDelete
  9. terima kasih kerana sudi datang dan maaf atas segala kekurangan .. terima kasih juga kerana buat entri khas ini.


    bijak juga masukan gambar kita yang lama .. hehe.

    ReplyDelete
  10. Ramai juga yg hadir kenduri Pak Ngah tu kan Acik..

    ReplyDelete
  11. bestnya akak selalu dapat jumpa kawan2 bloger :)

    ReplyDelete
  12. acik...
    yan sebenarnya ade kat KL tp yan tak tau pun pak ngah ade jemput kat KKA...huhu...kl tak mesti kami dah sampai jugakkk

    ReplyDelete
  13. bestnya dpt jumpa kwn blogger.. agk2 bila blh dpt juma ngan acik hihihi

    ReplyDelete
  14. Hi…saya blogwalking kat sini. Jemput datang ke blog saya yer http://ibu2ahmad.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. dapat jemputan kenduri blogger...seronoknya..

    ReplyDelete
  16. moga berkekalan hendakNYA jalinan persahabatan itu..

    ReplyDelete
  17. Alhamdulillah ...seronok dpt berjumpa kawan2 blogger ye kak...anie dah lama tak jumpa kengkawan dah...sibuk dgn kehidupan seharian

    ReplyDelete
  18. uwaa apasal pak ngah tak jomput den!!!...dekat je kita ni...tak aci..hihi..

    ReplyDelete
  19. Orang dah jemputkan AE...kenalah datang, bukan nak rewang pun, dtg makan je hehe

    ReplyDelete
  20. Lama rasanya tak jumpa rakan alam maya..bila kita nak jumpa plak yek Acik

    ReplyDelete