Sunday, September 22, 2013

MASAK ...FB..,

Assalamualaikum
semalam masak inti
lepas tu masa masak..
teringin pulak nak ambil gambar
dan upload kat FB
sambil tu ..kedepan sekejap
rupanya hero kedua sedang online
tiba tiba acik dengar suara dia
eh..bila pulak inti mak ada kat sini
ha ha..tu la..
lain kali jangan mandai2..
kalau nak masak tu masak je
malu lak rasanya
mak sambil masak pun boleh ber FB
oklah..nak jadikan kuih jap inti semalam
jumpa lagi,In Syaa Allah

18 comments:

  1. haaa...happy-nya saya baca nih, nanti lama2 acik boleh sambil2 la tu, nak seribu daya kan acik...?

    pagi ni saya sambil buat lempeng sambal 5kg tepung utk catering (breakfast utk youth program), smabil bersihkan dapur dari percikan sambal tumis ikan bilis, , sambil sapu kakilima rumah, sambil jemur pakaian, sambil bw , pendekata asal ada kesempatan mmg saya akan sambil menyambil...

    acik, hanya org yg boleh menyambil jer yg tahu betapa nikmatnya kerja sambil menyambil ni he3...

    ReplyDelete
  2. inti ini sedap. mcm2 boleh kita buat .dr kuih ketayap, onde2 atau pun roti.

    ReplyDelete
  3. hehe..ooh yang semalam kat fb tu ye Acik, hero acik kedua pun online juga ye, sempat dia menyakat Acik, usik-mengusik membawa bahagia, tersenyum ummi Acik.
    ps: Acik, ummi dah pm kat fb ye. Tq Acik.

    ReplyDelete
  4. Nak buek apo inti tu..? Kotayap ke, kuci..?

    ReplyDelete
  5. Sedapnya inti...wat kuih apo tu acik...sure sedap ni...air tangan orng2 lama...:-)

    ReplyDelete
  6. Kuih apa ni nnt siapnyer? Makan dgn roti pon sedap ni...

    ReplyDelete
  7. Kueh yg dibuat dgn inti ni mesti dah habis kan.... heheheh

    ReplyDelete
  8. inti tuh sampai ke sini baunya Acik..!!

    ReplyDelete
  9. dah jadi satu kemestian.. mesti nak share hehe

    ReplyDelete
  10. Hahaa...mak zaman skrg..mmg cekap. Sambil masak sambil fb, pantas gitu.

    ReplyDelete
  11. inti apa tu kak? multitasking gitu.. heheh..

    ReplyDelete
  12. Oklah tu Acik.. inti koci/ketayap semua boleh. Nak makan dgn roti pun boleh bila ada macam ni..

    ReplyDelete
  13. nk bt apa lah tu acik ek, kuih koci ke? ketayap? tak pun bt kuih pau ke? ke apa yek...

    ReplyDelete
  14. Itulah kehebatan ibu di zaman moden ni kan Acik..sambil masak siap bleh ber FB dan berinstagram bagai.. Hi hi

    ReplyDelete