Tuesday, September 3, 2013

BAIK PUNYA ALASAN....

Assalamualaikum

En.suami acik kata
memandu bila dah tua ni susah
bila memandu perlahan
orang akan cakap..
ish dah tua..patut la perlahan
kalau laju pulak
orang akan cakap
ish..tak sedar diri 
dah tua tua pun bawak laju

keee..alasan dia je
rasanya dah 31 tahun acik kawen 
tak pernah pun dia bawak laju

oklah jumpa lagi
In syaa Allah

25 comments:

  1. hehe..mulut orang, ada je yang tak kena kan acik, tak kesahlah kan..janji kita bahagia

    ReplyDelete
  2. Suami Aina sekarang jalan2 dia duduk sebelah je pas tu zzzzzz....:)

    ReplyDelete
  3. hehehehe.. kene ikut suasana keadaan.. hehehehe

    ReplyDelete
  4. kih kih kih
    pandai dia bg alasan

    ReplyDelete
  5. adat le tu acik...kadang bila tgk drive tu pompuan..msti kata...laaa...pompuan ke...patutla...hehe

    ReplyDelete
  6. sodang-sodang lah... tak laju dan tak terlalu perlahan.

    ReplyDelete
  7. ayat hubby pulak patut slow..perempuan bawa..
    selalu bertekak pasal laju dengan hubby...kaki lari Acik he..he..

    ReplyDelete
  8. mulut org,bkn boleh ditutup hehe...semuanya serba tak kena..

    ReplyDelete
  9. he3 org tua la bawak laju, sbb yg bawak ferari tu smua org tua kan ekekkekeeee

    ReplyDelete
  10. biar lmbat , asal selamat..
    waaa.. usia pkahwinan dah masuk 31 thn??

    ReplyDelete
  11. Macam itulah manusia ni acik semua tak kena. Ada je nak komplen..

    ReplyDelete
  12. wife PM bawak kereta lagi laju dari suaminya..!!

    ReplyDelete
  13. Kak Erna... susah nak puaskan hati orang.. jadi kita bawaklah sesedap rasa...asalkan tak menyusahkan orang lain...

    ReplyDelete
  14. Hehehe..gurau je kot tu Kak...
    biar lambat asal selamat...hehe

    ReplyDelete
  15. jimat dan berhemah tu..mementingkan keselamtan penumpang tersayang.

    ReplyDelete
  16. hihihii..memandu ikut kesesuaian laju atau perlahan

    ReplyDelete
  17. Kak Erna, azwa berpegang pada satu kata-kata..if we try to please everyone, we will end up by pleasing no one.. hehehe..jadi apa2 pun tindakan kita memang kadang2 ada yang tidak akan berpuas hati tapi yg penting, majoriti berpuas hati, yg minoriti tu memang sentiasa akan ada kat situ dan kita tak boleh berbuat apa2 tentangnya..

    ReplyDelete
  18. Hehehe yg pastinya acik... biar lambat asal selamat ^_~

    ReplyDelete
  19. Tapi kadang tu kalau kat jalan raya okje terserempak dengan org bawah perlahan bila tengok driver rupanya mmg 'atok' AE...hehe

    ReplyDelete