Friday, April 19, 2013

LAPAR SANGAT KE..SEMUA NAK DIMAKAN..

Assalamualaikum

masa beli dulu..acik tengok
cantik pulak warna seterika ni
merah gitu kan
seterika yang ada dah rosak..tak panas lagi
 acik pun beli le
baru je lagi ni..baru 4 tahun
dah banyak baju tudung acik yang dimakannya
tau2 dah berlubang
tu sebab..tak boleh tengok pada rupa kan.
 yang makan tudung ngan baju baju acik tu
 tepi dia yang tajam tu rasanya
yang buat geram sangat tu..selalunya acik
tak perasan pun bila dia makan
bila nak pakai
tengok2..laaa
dah berlubang rupanya
pagi tadi..nak pakai tudung..tengok2 
dah hangus..dibahagian belakang
hemmm.lantak la he..buat tak reti je la
mana sempat nak gosok yang lain
dah selamat pun balik kerumah semula kan he he

oklah..jumpa lagi,In shaa Allah

22 comments:

  1. assalam dear AE..ehem dulu baju mama pun selalu kena makan ..skrg tukar yg lain..hu2..baru ok..

    ReplyDelete
  2. Assalam Sweetie AcikErna,

    Dulu mamawana pun ada sterika gitu.. lapor lah sokmo..geram hehehe

    ReplyDelete
  3. kena pilih yang elok2 .. habis semua kain dimakan karang ...

    ReplyDelete
  4. janji tutup aurat, udah ler acik...hehehe

    ReplyDelete
  5. sayang kan baju baju dan tudung yang dimakan nya tu..org kata warna pink ni lemah lembut..tapi yang ni ganas yer acik kan..

    ReplyDelete
  6. Tudung Saya pun Byk juga yg berlubang gara2 sterika

    ReplyDelete
  7. jgn tengok rupa tapi tengok brand. in sya allah selamat kain baju kita.

    ReplyDelete
  8. kalau tudung bawal lagi lah mudah dimakan kak..

    ReplyDelete
  9. Huih sakit jiwa la kalau seterika yg kuat makan nih..

    ReplyDelete
  10. kalau anak yang menggunanya.. mau kena tengking.. ha ha

    ReplyDelete
  11. hehe..ada juga sterika spesis makan tudung, makan baju ye, kita juga yang makan hati kan Acik.

    ReplyDelete
  12. haha, saya ingatkan apa kes lapar tadi, upa upanya sterika..ish ish ish.. jahat sterika ni.. lawa kat luar aje, kan??? tapi sempat guna 4 tahun, sabar acik ni..

    ReplyDelete
  13. dah masa nak tukar yg lain lah tu.. hehehe

    ReplyDelete
  14. mesti frust kan Acik... baju tudung asyik berlubang jer..

    ReplyDelete
  15. nice day:)
    saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
    yang saya kemarin..


    bagi-bagi motivasi yaa.. :)


    http://wisataoutboundmalang.com/

    ReplyDelete
  16. Assalam Kak E...ini kalilah kita tukar itu sterika..hihi.saya ade satu..sudah selamat di simpan...nak buang sayang...lambat lak rosak sterika jenis makan kain ni kan!

    ReplyDelete
  17. assalam acik
    he heee ingatkan citer makan td
    rupanya iron baju kisahnya ye
    sy masih guna iron hadiah pemberian teman opis masa kawin 14 thn sudah alhamdulillah elok lg
    jenama national

    ReplyDelete
  18. seterika yg lapar rupanya ye..hehehe

    ReplyDelete
  19. Betul tu AE come warnanya...
    Iron OKje depan dia pun dah hitam sebab pernah makan baju hehe!

    ReplyDelete
  20. nice day:)
    saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
    yang saya kemarin..


    bagi-bagi motivasi yaa.. :)


    http://wisataoutboundmalang.com/

    ReplyDelete
  21. hehe dulu time sekolah kena gsok bju sndiri n time tulah nk bg mkn kt seterika tuh,hahaha setahun brape kali tuka tdung

    ReplyDelete