Tuesday, April 16, 2013

JUMPA KEMBALI

Assalamualaikum

Apa khabar semua..
alhamdulillah semuanya sihat kan
lama acik tak menulis
sibuk sikit di opis
balik rumah..tak sempat nak tengok laptop
sebabnya balik dari kelas mengaji dah 10.30
mata acik pun dah tak boleh tahan
diopis pulak..internetnya sejak guna 1govnet
tak boleh nak tumpang dah

 saja tunjuk gambar
ni pun buat acik penat juga
dah tua tua nak tunggu pencen ni
memang tenaga dah berkurangan
 Alhamdulillah dah pun 'harvest' lega sikit
tak de dah nak mengukur nak mengira lagi
lega sementara datang nya kerja luar yang baru la
kerja dalam opis banyak pun ok lagi kan
 
Acik nak jawab pertanyaan Tihara
memang sibuk sikit Tihara.
sibuknya sikit
letih yang banyak..

Oklah..jumpa lagi,In shaa Allah

30 comments:

  1. alamak ada nama saya..hehe
    sebab saya tengok akak ada, tapi entry baru takde..
    saya suka baca entry akak..
    rupanya memang akak sibuk..take care kak :)

    ReplyDelete
  2. Menariknya nampak kebun dalam kelambu tu.....tentu acik pun dpt rasa sayuq tanpa racun perosak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. makchaq..acik tak makan sayur sawi ngan kailan tu tak suka he he

      Delete
  3. dalam dok sibuk kerje ofis sempat lagi bercucuk tanam, tahniah lah AE..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bunda..taman ni untuk pemerhatian..kerja

      Delete
  4. itu aciknyer ladang ke? gemuk2nyer syr tuh... geram betul...

    ReplyDelete
  5. terapi minda ni bila dapat berkebun..seronok tgk sayur gemuk gemuk tuh..

    banyakkan berehat yer acik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. zu..memang seronok tengok..walaupun bukan sendiri punya

      Delete
  6. Bestnya...lega hati bila hasil dapat dituai. Puas hati usaha selama ni berjasil te acik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu aina...seronok buat kerja..hasilnya sama2 merasa

      Delete
  7. Subur-suburnya Acik. Puas bila time harvest kalau beginilah hasilnya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kakzakie..memang seronok tengok dan bagi2 tapi acik ni bukan pemakan sayur..

      Delete
  8. salam K.Erna...suburnya tanaman tu,bila masa menuai hasil cam ni hilang penat lelah selama hari ni kan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. assalam atie..yang seronoknya kerja beres he he

      Delete
  9. Geram tgk sayur2 hijau tu kalau seminggu makan sayur macam ni pun tak apa sejukkk je tekak... hasilnya untuk di jual atau untuk kegunaan staff?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ct..hasilnya untuk staff je dan ada yang dihantar ke HQ

      Delete
  10. assalamualaikum,

    rupanya akak pun bercuti mcm ati juga ye

    di mana kebun akak ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wkmsallam Ati..ni kebun pejabat ati..tempat tanam sayur untuk pemerhatian

      Delete
  11. Nampak subur betul sayur sayur tu acik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang betul ita..besar/lebar betul daunn dia

      Delete
  12. oi subur sungguh tu.... done clik2 nuffngx3 yer

    ReplyDelete
  13. Replies
    1. M//tapikan..acik tak makan sayuq he he

      Delete
  14. ehem AE..untung kerja dlm bidang ni..blh merasa sayur & buah2 yg fresh dr ladang.. :)

    ReplyDelete