Monday, March 18, 2013

TENGOK GAMBAR JE YE..

Assalamualaikum
 Abang yang beli ni
bila tau adik dia outing
Seronok dia
 Ada pulak gambar dia xtvt hari sabtu yang padat tu..he he
sibuk beno la dia
 Sebenarnya hero bungsu ni
memang suka dengan xtvt macam ni
tu sebab acik hantar kesekolah agama 
masa tingkatan satu dulu
dah beria ambik perika...dan lulus..
dapat masuk sebulan je..
meraung hari2 bawak balik jugak 
sudahnya ..aduhai anak omak
oklah jumpa lagi,In Shaa Allah

41 comments:

  1. meraung tu anaknya @ omaknya?
    hehehe

    ReplyDelete
  2. excited dia memotong kek tu. :)

    HAPPY BIRTHDAY untuk AIMI!

    ReplyDelete
  3. Kasih abang buat adik walaupun tahu adik sibuk.

    ReplyDelete
  4. happy birhday untuk aimi..moga panjang umur murah rezeki dan sihat2 selalu...

    ReplyDelete
  5. Kek SR ke kak?

    Sejuk hati dapat anak2 yang saling mengambil berat.

    ReplyDelete
  6. Moga Aimi panjang umur, murah rezeki, diberi kesihatan yang baik dan jadi anak yang soleh.. Amin..

    ReplyDelete
  7. Happy birthday Aimi...nak kek la!

    ReplyDelete
  8. happy birthday aimi
    moga jadi insan yang berguna untuk diri sendiri dan pastinya untuk keluarga ye =)
    may Allah bless u always

    ReplyDelete
  9. moga Aimi terus cemerlang...
    sedapnya kek.....

    ReplyDelete
  10. sedapnyer kek tuh, msti dh takde lg kn....

    ReplyDelete
  11. Selamat menyambut ulangtahun kelahiran adik. Semoga adik jadi anak yang berjaya dunia akhirat dan boleh berbakti pada ibu dan ayah kelak.
    Acik sodap nampak rojak tu. Kek kodai mano tu?
    Samolah acik ni ngan sayo ni ha. Kalau anak sobut nak makan tu, sebuleh2 caghik. Kalau tak, tak lolap tido malam. Hihi.

    ReplyDelete
  12. Mesti ramai yg makan tu, sat ja kek dah luak, hehehe!

    ReplyDelete
  13. Happy belated besday Aimi..semoga berjaya di dunia dan di akhirat

    ReplyDelete
  14. happy belated bestday aimi...moga jadi anak omak yg soleh dan berjaya di dunia dan akhirat ya..hamboii potong kek sampai tak nampak mak Q lg nih haa...tu kek fav no one mak Q tu tau, pagi2 pun boleh sarapan ngan kek tu (pecah tembelang haha)

    saya belum sempat nak tulis citer pasal my17 masa memula hantar maktab dulu, umur dah 16 thn masa tu, pun meraung gak hahaha, tp takleh tulis lagi apa2 pun ttg dia, tak suka kata dia hmmm....

    ReplyDelete
  15. happy belate birthday Adik!!! sedapnye kek... :D

    ReplyDelete
  16. Alhamdulillah...selamat hari jadi..moga hidup anaknya sentiasa dirahmati dan diberkati, panjang umur dan murah rezki..amin..

    rasa bahagia melihat anak bahagia, kan..

    ReplyDelete
  17. senyum lebar adik dapat kek daripda abang tersayang.. hati ibunya pun puas ..

    ReplyDelete
  18. Happy Belated Birthday buat hero Bongsu...semoga membesar menjadi anak yang soleh dan membanggakan ayah dan bonda...

    Seronok dia ye kak dapat kek yang sodap tu...

    ReplyDelete
  19. amboii kemain semangat adik !
    sedapp kan SR !
    kim salam kat adik kak .. suh dia belajar rajin2 ;)

    ReplyDelete
  20. Sedap nampak Kek tu..
    semangat adik ye..aktif je.. moga terus berjaya..amin! :)

    ReplyDelete
  21. Selamat Ulang Tahun buat Hero Bongsu akak...maaf ye adik, acik Azi terlambat nak ucapkan...:)

    ReplyDelete
  22. Salam Acik...

    Bagus bila anak anak tunjukkan minat ke arah agama...saya harap, anak anak saya pun begitu nanti...:)

    ReplyDelete
  23. Sedapnya kek SR tuh...yummy...

    ReplyDelete
  24. Anak2 masa kecik2 gaduh2, bila dah besaq depa rapat dan nampak sayang depa..

    Anak makchaq yang sulung ja masuk asrama.. Yg lain2 lepas tengok abang dia lansung tak mau tolak tawaran.. Suka duduk bawah ketiak mak..

    ReplyDelete
  25. alhamdullilah...
    mmg ceria dan happy.

    bagus tu dr kecil dh didik majlis ilmu..
    acikkk. thanks sbb support ayu spjg ayu bcuti berblog.
    skrg sedang ambil masa singgah blog kawan2
    mmg rindu semuaa

    ReplyDelete
  26. Pejam celik pejam celik dah 17 thn Aimi dah ni...

    ReplyDelete
  27. dah besar ya ank akk...seronok bila ank2 da besar semuanya... :D

    ReplyDelete
  28. mmm... cepat kan masa berlalu pergi. saya pun terasa anak makin besar... tau2 sesok dh setahun

    ReplyDelete
  29. hb buat aimi..
    lama x singgah umah acik ni...

    ReplyDelete
  30. Assalamualaikum…
    Apa khabar?
    Sihat ke?
    Harap2 sihat + bahagia selalu…

    ReplyDelete
  31. OKlah tu AE kalau dia suka.... kita ni sebagai mak doakan yg terbaik jekan...sekolah mana AE

    ReplyDelete