Saturday, March 16, 2013

SELAMAT HARI LAHIR DIK..

Assalamualaikum

Hari ni 16 Mac,2013 genap la umur hero bungsu 17 tahun
Selamat Hari Lahir dik
Doa mak sentiasa mengiringi dimana saja
adik berada.
Pertama kali..dihari lahirnya hero acik tiada dirumah
nak telefon pun ..nak halakan kemana
hari ni program dia penuh sampai kemalam
semalam dia dah bagi tahu
pagi ustazah bawak ke program ceramah
ustaz Kazim Elias
petang sampai ke tengah malam.. pulak ke PutraJaya..
ada perhimpunan sejuta umat katanya..




layan je gambar gambar hero acik
sedih rasanya tak dapat nak peluk dia dihari lahirnya.
Semoga adik sentiasa dirahmati dan dilindungi Allah dimana saja adik berada.

ok lah jumpa lagi,Insyaallah

33 comments:

  1. Happy bday to adik. Moga panjang umo, murah rezeki, sihat dan ceria selalu.

    ReplyDelete
  2. comelnya gambar2 dia..selamat hari lahir..birthday sama bulan dengan saya kak :)

    ReplyDelete
  3. sabar kak... minggu depan dah cuti, leh sambut bersama2... edisi sambutan tertunggak


    slamat hari lahir buat adik... moga cemerlang dalam SPM nanti

    ReplyDelete
  4. Selamat hari lahir buat hero bongsu. Semoga berjaya dalam kehidupan didunia dan diakhirat dan juga menjadi anak kebanggaan ibubapa.

    ReplyDelete
  5. Dh jadi hero pun adik...selamat hari lahir. semoga jadi anak yg soleh!

    ReplyDelete
  6. Selamat hari lahir utk hero bongsu Acik....semoga mnjdi anak cemerlang dunia dan akhirat ....

    ReplyDelete
  7. selamat hari lahir dikk
    semangat dahh .. ;))

    ReplyDelete
  8. selamat hari lahir adik...
    moga sejahtera selalu dan jadi anak yg soleh..amin..

    ReplyDelete
  9. Selamat hari lahir adik, semoga sentiasa dlm perlindungan allah sentiasa...aminnn, tentu maknya sedih tak dpt bersama di hari lahir adik

    ReplyDelete
  10. Dah besar dah hero bongsu Acik.... Happy birthday untuk hero ...

    ReplyDelete
  11. Happy Birthday Adik..
    moga menjadi anak soleh..amin! :)

    ReplyDelete
  12. selamat uang thn utk adik. semoga pjg umur dan murah rezeki dan jadi anak yg soleh.

    ReplyDelete
  13. Selamat hari lahir adik, semoga jadi anak yang cemerlang..

    Anak no 3 makchaq hari lahir dia 17/3 yg ke 20.

    ReplyDelete
  14. Assalam,

    Hepi besday sibongsu....alolo mesti manja sgt ngan omak eh... semoga menjadi anak yg solleh dan sihat sejahtera sokmo.

    ReplyDelete
  15. Dah besaq dah si bongsu tu ha. Selamat menyambut ulangtahun yg ke 17 untuk dia, semoga dia selalu dirahmati olehNya :)

    ReplyDelete
  16. Selamat hari lahir utk hero acik.. Semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezki..

    ReplyDelete
  17. selamat ulang tahun untuk hero acik yang bongsu ni...moga jadi anak yg soleh...amin...

    ReplyDelete
  18. hapy besday,..wah acik dan anak bujangnya...

    ReplyDelete
  19. Bujang dah adik ye... happy birthday adik! Moga terus maju dalam hidup.

    ReplyDelete
  20. hepy besday adik...ooo dah besar, besar lagi dari mak dia...

    ReplyDelete
  21. selamat hari lahir buat hero bongsu Acik...semoga membesar dgn sihat dan taat pada kedua ibu bapanya...amin...

    ReplyDelete
  22. selamat hari lahir pak su eeee...semoga menjadi anak yg soleh dan membanggakan ibu bapa aamiin

    ReplyDelete
  23. happy belated besday buat aimi
    moga membesar dgn baik dn jd anak soleh ;)

    ReplyDelete
  24. selamat hari lahir bt hero akak, semoga jd anak yg soleh n suksek selalu.... bz betul dia yek di hari lahir nyer

    ReplyDelete
  25. bujang sudah

    gambar first ngan ke4 tu sama dia senyum

    ReplyDelete
  26. happy belated birthday untuk adik ..moga panjang umur..murah rezeki...dan sentiasa dibawah lindungannya..

    suka gambar 1st tu comel...

    ReplyDelete
  27. hepi birthday buat aimi..semoga menjadi anak yg soleh ,permata hati kak erna dan abg jalal dunia dan akhirat
    dari kecik sampai beso...cuteeeee ajer!!!

    ReplyDelete
  28. Slmt hr lahir pd hero bongsu k.erna. Smoga diberkati Allah SWT dunia akhirat. Gd luck utk SPM dia ye.....

    ReplyDelete
  29. selamat hari lahir... moga berjaya dunia dan akhirat...

    ReplyDelete
  30. `hepi belated bezday` sibongsu..

    ReplyDelete