Thursday, March 14, 2013

LAIN KALI JANGAN BUAT LAGI TAU

Assalamualaikum

semalam kerja luar
kemudian singgah minum dan makan
kalau lalu jalan tu mesti singgah
kedai ni.
semalam ambik gambar
masa dalam kenderaan
upload kat FB
sekali  hero sulung acik komen
mak..sedap tu ..tapau bawak balik.
tu la..gatai tangan lagi
acik asek teringat..terkilan lak rasa dihati
kot acik ngan en.suami memang acik mintak 
dia pusing balik
walaupun dah jauh.
tapi..nak buat camana kan..sabo je la..
lain kali ye bang..Insyaallah mak beli bungkus
simpan peti ais diopis sementara
 nak balik waktu petang biar tak basi kan..
pengajaran untuk acik ni

oklah,jumpa lagi,insyaallah

32 comments:

  1. Rojak Mee ker Acik Erna.

    Memang nampak sedap. Begitulah kitakan, kalau makan bila sedap teringat anak yang tidak makan bersama tu.

    Mudah2an anak2 bila jumpa makanan sedap ingatkan kita juga yer

    ReplyDelete
  2. lah kesiannya..pengajaran utk diri sendiri juga

    ReplyDelete
  3. takpe Acik cakaplah esok mak belikan yer...:)

    ReplyDelete
  4. Saya pun kalau mak mintak tapau something tapi saya lupa, mengkelan ja rasa kat tekak ni..sedih..

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum... betullah kak ... kita mcm rasa terkilan bila anak2 dah cakap camtu kan?

    ReplyDelete
  6. La ksiannya....pernah rasa perasaan itu..uhuhuhu

    ReplyDelete
  7. Kalau anak nak makan memang terkilan kan kalau tak dapat penuhi. Sedap pulak nampak tu Acik, mau anak tak terliur, hehe..

    ReplyDelete
  8. kalau anak pesan amat terkilan kalau tak beli kan. sedapnye nampak. dah la pose hari ni..

    ReplyDelete
  9. yelah kak
    dah rasa bersalah pula bila anak2 nak kan ;)
    nak x nak kena patah balik belikan ;)

    ReplyDelete
  10. kesian anak emak. kalau ada rezeki lain kali mak belikan.

    ReplyDelete
  11. tak beli tak sedap hati pula sebab mereka dah tahu......

    ReplyDelete
  12. Oghang cakap pandai makan pandai simpan haha..

    ReplyDelete
  13. Sedap tuh Acik Mee rojak yer..

    Teruja laa tgk tapai dlm bekas plastik.. tuh.. :)

    ReplyDelete
  14. tayang jangan sebarang tayang.. silap tayang kena tapau he he

    ReplyDelete
  15. kak sedapnya terus rasa cam nak mengidam hihi :)

    ReplyDelete
  16. mmg sedapla acik..kalo yat pon nak soh acik tapaukan..hehe

    ReplyDelete
  17. salam kenal tuan rumah..singgah & follow sini.
    ermm,nmpk sedap sgt..hehe
    sudi2lah follow kita yer..tq

    ReplyDelete
  18. Mee Rebus kah itu? ohhhh teruja nak ngendeng. hehehe

    ReplyDelete
  19. Mee rebus ke tu kak erna? Memang kita ni mak mak kalau makan apa apa yg bes hati tu teringat kat rumah

    ReplyDelete
  20. Saya tengok pun teringin akak...mesti sedap mee tu kan akak...:)

    ReplyDelete
  21. sedap mee tu...tak per lain kali beli kat abang k...

    ReplyDelete
  22. ASSALAM..memang nampak sedap...teliuq..klu dah minta, tk sedap jika tak Tapaukan..

    ReplyDelete
  23. itulah dia, nsb tak kempunan si bujang tuh

    ReplyDelete
  24. Mee rebus ke, mee udang tu Acik? Takpe, mesti anak Acik paham, tak sempat tapau.

    ReplyDelete
  25. Buat sementara nak beli yang kat kedai tu punya apa kata kalau Erna aje yang masak untuk sibujang.

    ReplyDelete
  26. Nampak sedap tu,memang patut pun hero acik suruh tapau.

    ReplyDelete
  27. Yang dalam cup kecik-kecik tu, tapai kah?

    ReplyDelete
  28. memang rase x sampai ati kalau anak dah mintak kan!...next time yek aimi...kita pun dah terliur jugak tengok tuh!

    ReplyDelete
  29. hahaha..mesti x lena tido sbb rasa bersalah

    ReplyDelete
  30. Rojak mee berahim ko tu......pilah famous rojak ni!

    ReplyDelete
  31. KA pun kalau anak pesan specially tang makan2 ni mmg sehabis baik kita usahakan !

    ReplyDelete