Followers

Tuesday, October 19, 2010

MENJAWAB TAG DARI KAK PAH..

Assalamualaikum..

Akak baca komen kak pah..kak pah tulis..erna kena tag..aduhai..akak ni tak berapa pandai..mak su dan irfa pun pernah tag akak..tak berjawap sampai sekarang..masa akak buka blog kak pah tadi..hero akak kata..c&p..maknya bukan pandai pun..masa mak su tag tu..dah pernah buat..tapi tak jadi pun..kali ni..dia buat jadi pulak..makanya..akak pun cuba la jawab tag kak pah ni..harap kak pah pueh hati yo..


1.Gambar kesukaan anda..

dah tentu la gambar dibawah ni kan..





2. adakah anda rasa anda HOT?

memang Hot betul ni..di opis HOT ekon rosak..kipas pusing pun macam tak rasa pusing nya..
dirumah pun sama..dah lama betul tak hujan di kawasan rumah akak ni..


3. cerita pasal gambar


Gambar ni..gambar akak sekeluarga..sebab akak suka..akak belum pernah dapat bergambar sekeluarga bila masa raya..selalu nya sorang kena jadi kamera man.kalau dikampung pulak dulu2 tu..sibuk..memang tak pernah dapat bergambar..sama..
nampak tak ..dalam gambar tu..akak sorang je perempuankan..ada masa seronok sorang pompuan ni..dilayan lebih..ada masanya..sungguh meletihkan..tak caya???cuba tanya kawan kawan kita yang sorang pompuan dirumah macam akak ni..


4. bila kali terakhir makan pizza


Sebelum puasa..lepas raya ni..belum lagi..ni buat teringin nak pi makan piza ni..


5. lagu terakhir anda dengar


Baru lagi..tapi tak tau tajuk..di blog sekamar rindu.akak suka dengar lagu dia..sedap didengar..


6. apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini

Tengok sinetron cahaya di astro.


7. selain nama sendiri anda dipanggil nama apa?


macam2..

kak erna
enok
cik na
induk pina
kak ina
cukup la kan..


8. tag lagi 8 orang

yang ini akak tak sampai hati nak tag



16. berikan 5 yg anda tahu tentang org yang men-tag anda

yang akak tahu tentang kak pah tak banyak..satu je..kakpah ni tokeh aulad..he he..jangan mare kak pah..
akak paling suka..tengok cucu kak pah yang comel..dan bila kak pah bercerita hal faris..tak jemu2 akak baca..



17. persamaan antara kambing dengan lembu

dua2 binatang kaki empat..yang boleh dipelihara..dan disembelih..boleh dimakan....berkeliaran dan selalu dimaki..sebab dah makan tanaman orang..sian lembu dan kambing yang tak tau apa2 tu di maki..


18. GAY or LESS?

You pay LESS to be GAY?(happy)
Apa punya soklan lah ni..


Kak pah..soalan 9 sampai 15..tak jawab ye..sebab tak de tag orang..aci tak kak pah..he he..solan 18...samo yo lah kak pah..





38 comments:

  1. salam kak,
    maleh tul nk jawap tag2 ni kak..
    tak koso kaklong...!

    ReplyDelete
  2. kak long..akak cubo yo jawab kak pah punyo ni..
    sesekali ka long kan..

    ReplyDelete
  3. ado lae ko tag mengetag ni den tak ponah jawab tag ni... hehe

    ReplyDelete
  4. wah kak erna dah pandai jawab tag... teruskan usaha

    ReplyDelete
  5. zino..ado la tu..sesekali jawab tak po la kan..best yo..ado modal buek cerito kan..

    ReplyDelete
  6. ibuintan..he he boleh la..tu pun..dengan bantuan hero bongsu akak tu..

    ReplyDelete
  7. senyum sendiri saya..bila baca kakErna jawap tag orang ni..kelakar.

    ReplyDelete
  8. kalau semua bloggers kena tag camni, IM tak ada modal nak komen...

    ReplyDelete
  9. Aslmkm Erna.
    Hmm kira melayan tag pulak la ni!
    Kak G tak pernah pun layan ... tu agaknya pengunjung2 tu tak nak datang2 lagi! :)

    ReplyDelete
  10. salam wan..akak pun sama..sesekali syok juga layan tag ni kan..

    ReplyDelete
  11. IM..tak pe.tak perlu fikir kan..

    ReplyDelete
  12. Waalaikumsallam kak G..sesekali saya akan layan juga..mana yang boleh aje..

    ReplyDelete
  13. Assalamualaikum.

    Berkunjung ke coretanku untuk membelek cerita baharu.

    TQ.

    ReplyDelete
  14. erna, tenkiu sobab spoting nak jwb..haha.. tu zino tu nak jawab tu.. taglah dio ..kan zino kan???

    ReplyDelete
  15. dah pernah buat dah tag ni..ooo dah pernah jumpa tijah ek..akak belum lagi

    ReplyDelete
  16. saye ade jugak tag yg belum di jawap...tapi sesekali menjwp best gak kan kak erna

    ReplyDelete
  17. samo dgn se kak..tak sampai hati kalo tak jawap..namo pun nak eratkan silaturrahim kan?..jawap yo la..bukan kono bayar pun..tu abg zino tu,agak ee kok kito upah roti canai maun lah dio jawap tu kan?hehe...bang jgn marah bang..

    ReplyDelete
  18. Salam Kak Erna,

    Selamat menjawab kak....

    ReplyDelete
  19. Salam kak erna..apa kbr,lama tak singgah sini..cantik langsir baru munge2 gitu... rajin akk jwb tag

    ReplyDelete
  20. Admin..salam..terima kasih cik gu sudi jenguk cerita2 terkini di coretanku

    ReplyDelete
  21. kak pah..kak pah punya pasal..saya belajar2 menjawab..
    Kak pah..tak dilayan e dek zino tu kak pah..orang sibuk semanjang..

    ReplyDelete
  22. kak ina kl..saya jumpa tijah tu..awal lagi..belum mula tulis blog..baru belajar2 baca blog ngan tinggal komen je..

    ReplyDelete
  23. salam ainnoraini..memang sesekali menjawab ni best jugak..mana yang akak tau aje la.yang tak tau akak tak jawab..

    ReplyDelete
  24. anymz..boto tu..jawab nim..jangan tak jawab..kak pah tunggu tu

    ReplyDelete
  25. salam kembali ibu sayang..terima kasih..dah jawap pun..he he

    ReplyDelete
  26. salam rosaliza..terima kasih..ros dah sihat ke..baby sihat?..

    ReplyDelete
  27. seronok dpt jawab tag ni ek kak...bukannya apa, suka suka je...

    ReplyDelete
  28. SMM..betul tu yatie..kita suka2 aje kan..tak de salahnya..

    ReplyDelete
  29. byk nama gelaran tuk KkErna ni...uummm..nak pilih yg mna ya???hihihi...kita gmbr sekeluarga msh lom ada...

    ReplyDelete
  30. Hahaha...

    saya pun tak suka jawab tag kak... Maleh nak pikir... hehehe...

    mujur akak tak tag saya... hahaha...

    ReplyDelete
  31. anie..akak anak dah besar2 semua baru baru kali ni dapat bergambar sekeluarga..
    anie.ambik..jangan tak ambik..seronok ada gambar sekeluarga ni..

    ReplyDelete
  32. azz..akak tau dah..azz memang tak berapo suko..siap posan kek fb tu lagi..tak nak orang tag..yo tak..he he..

    ReplyDelete
  33. salam yong..sekali je tu..tu pun anak tunjuk caman nak buat..he he..akak tak pandai sangat IT ni..

    ReplyDelete
  34. Hehehe... lucu baca jawaban tagnya!!
    rupanya banyak juga nama panggilan kak Erna ya..?
    yang panggilan favoritnya yg mana tuh??
    hehe...

    ReplyDelete
  35. salam nensa..saja suka2 kan jawap tag..nama mana2 pun boleh nensa..lihat juga siapa yang memanggilnya..

    ReplyDelete