Wednesday, March 31, 2010

GAMBAR KENANGAN...

Assalamualaikum...


Masa aku balik kampong dan mengemas dirumah mak.aku terjumpa gambar ini...gambar dibawah ini adalah gambar ayahanda dan bonda... keduanya telah kembali kerahmatullah..
Arwah bapak kembali kerahmatullah pada 13hb.oktober 2000.waktu suboh,,pagi jumaat..



Arwah mak..pula pada 27hb.februari 2010...Al Fatihah untuk keduanya.....
Hanya tinggal kenangan...aku.rapat dengan arwah bapak..mungkin sebab anak perempuan kan..
anak perempuan yang memula dijaga sendiri selepas 5 anak lelaki....




lain kali..ada masa aku tulis lagi...tak bolih sambong..rasa rindu sangat pulak..lebih lebih lagi sejak terjumpa gambar keduanya ini...

33 comments:

  1. salam erna
    alfatihah utk arwah.......moga tenang si sana

    ReplyDelete
  2. ya saya juga selalu rasa rindu pada arwah abah dan sahabat

    ReplyDelete
  3. Salam kak...anie pun suka membelek gambar2 lama...terimbas memori silam...lebih suka tgk gambar arwah mak...

    AlFatihah buat arwah mak akak & mak anie yang telah pergi...

    ReplyDelete
  4. alfatehah untuk keduanya. Simpan gambar tu elok2. kalau boleh besarkan, buat kenangan anak cucu...

    ReplyDelete
  5. Salam Erna....

    Al Fatihah buat kedua-duanya. Semoga rohnya ditempatkan bersama-sama dengan orang yang soleh.

    Amin

    ReplyDelete
  6. sI tEDI...alfatiha..dan terima kasih..

    ReplyDelete
  7. salam ibu guru..al fatihah..semoga keduanya dditampatka dikalangan orang2 yang beriman..

    ReplyDelete
  8. mamai..rindu memang tak dapat dihindari..apalagi di kala kenangan datang...indahnya disaat bersama..

    ReplyDelete
  9. anie..al fatihah buat mereka2 yang telah tiada..memang akak pun suka..mengingati kenangan lama..ketika mereka masih ada...

    ReplyDelete
  10. kak pah..anak2 saya beruntong juga..merasa kasih sayang mereka berdua..al fatehah untuk mereka2..yang telah tiada..

    ReplyDelete
  11. ibu sayang..terima kasih...

    ReplyDelete
  12. al-fatihah utk kedua mak n ayah erna......

    ReplyDelete
  13. Salam k.Erna...
    Memang sedih kan bila mengenangkan yg tiada...Moga kedua arwah dicucuri rahmat...al Fatihah.

    ReplyDelete
  14. Ibuhani..terima kasih.baru selesai bacakan surah yassin..untuk keduanya dan muslimin muslimat yang telah tiada..

    ReplyDelete
  15. cklah...cik gu..hargailah..jika ayah dan ibu masih ada..jika dah tiada..kenangan akan mengusik jiwa.

    ReplyDelete
  16. E-na..terima kasih..memang hanya tinggal kenangan..

    ReplyDelete
  17. Aslmkm Erna.
    Al Fatihah .. sp Erna, saya juga selalu sayu & merasa kehilangan mengenangkan arwah Ayah yg telah meninggal pd 2002 .. setiap hari ada saja yg akan mengingatkan saya mengenai beliau. Sama2lah kita mendoakan yg terbaik.

    ReplyDelete
  18. al fatihah.. moga rohnya dicucuri rahmat

    ReplyDelete
  19. Salam

    1st time tinggalkan jejak.

    Al-Fathihah buat kedua2nya semoga ditempatkan bersama orang2 yang soleh.

    ReplyDelete
  20. senyum ceria untuk kak erna :)

    kak, anak2 saya suka rumah style tu, saya pun suka, relax kat beranda amik angin petang minum teh 0 cicah biskut

    ReplyDelete
  21. salam kakErna..., sabar kak..memang kenangan2 itu indah utk dikenang wlaupun pedeh mengenangkannya tambah2 org penting dlm hidup kita dan kita sayang sepnuh jiwa dan raga...apatah lagi orang itu adalah org yg melahirkan kita kedunia ini..tanpa mereka siapalah kita kan... sabar ye kak..

    ReplyDelete
  22. DDrfauziah..memang betul..setiap hari..setiap ketika..apa sahaja yang kita buat..kita akan sebut..dulu..kalau dengan bapak..dulu kalau dengan bapak...dan begitulah seterusnya...

    ReplyDelete
  23. zaiton..terima kasih..sudi singgah..amin...

    ReplyDelete
  24. tun begia..salam dan terima kasih..semuanya tinggal kenangan..

    ReplyDelete
  25. mak su..terima kasih..masa ada bapak..siap dia buat sendiri..pondok..untuk dudok2 bercerita..ambik angin diluar sambil dia minum teh juan..yang arwah mak buat.

    ReplyDelete
  26. SMM..insyaallah..sentiasa sabar..cuma terlalu banyak kenangan dengan arwah bapak..nanti akak akan tuliskan mengenainya..

    ReplyDelete
  27. al-Fatihah utk kedua2 arwah...

    Sy pon rapat gak dgn arwah abah sy, mungkin sbb sy anak pompuan bongsu kott... pastu selalu lak kena buli dgn adik2...

    mmg rindu dgn arwah abah... al-Fatihah juga utk arwah...

    ReplyDelete
  28. azz..memang anak pompuan agaknya kan..rapat dengan bapak/abah/ayah...apa2 pun panggilannya...mereka tetap dihati kita..alfATIHAH...

    ReplyDelete