JellyPages.com

Friday, July 22, 2011

AWARD DARI KAK PAH DAN HAZWANI

Assalamualaikum.

Dua award yang akak dapat
Bunga rose.ni akak dapat dari Wani.
Wani akak kenal semenjak kerja diNS..
akak diseremban dan dia di Tampin..tapi jumpa jugak la..
baru2 ni kawan dia cerita..wani dah pi sambung belajar ke UPM Bintulu serawak.
Mulanya terkejut jugak akak..ye la kan..dia baru je kawen dan belum pun ada anak.
sejak di Bintulu ni..dia rajin tulis blog.
akak selalu baca..tapi tak pernah tinggal komen,
Rasa sedih dan terharu..sampaikan akak tak tau nak tulis apa.
sedih bila baca kerinduan dia..bagaimana dia berjimat cermat 
sebab dia kan cuti tanpa gaji (betulkan kalau akak silap ye wani)
Betapa besar pengorbanan yang dibuat wani untuk masa depan dia.
Semoga wani berjaya dan lulus cemerlang.
Terima kasih banyak2 wani bagi award ni.Insyaallah panjang umur kita jumpa lagi.

Award kedua akak dapat dari kak Pah.
Terima kasih kak Pah..ingat yo nak bagi saya ni


Rasanya dah ramai yang dapat award ni..

ok..jumpa lagi Insyaallah.









8 comments:

  1. assalam kak...tahniah dapat award...happy weekend yer kak:)

    ReplyDelete
  2. Nieza..terima kasih..weekend yang sibuk kali ni..

    ReplyDelete
  3. Salam kak... herm... jaganlah macam tu pulak.... mana ada story sedehnyer.... wani ok jerk... coz kat sini wani banyak waktu untuk meluangkan masa untuk tulis entry ni...
    Kat sini foodcourt jauh.. kena ada transport... Cuti belajar kak , kerajaan bayar setengah daripada gaji pokok kita . tidak termasuk elaun. dapatlah rm 750 sebln. tapi ada perjanjian dengan gov. mesti keja semula dengan dier dalam tempoh masa 4 tahun atau ganti rugi Rm110 k... banyak kan.... tualh wani kena usaha betul2 ni...

    ReplyDelete
  4. salam kak erna..masak nasiguna microwave senang jek kak..sama cam masak nasi guna ricecooker..kalu masak 2 pot beras..akak masukkan air lbhkurg seinci atas jari (ikut jenis beras) then masak lam microwave selama 15 minit tanpa penutup pastu (bila nasi hampir mengering) barula akak taruh penutup bekas nasi tu then sambung masak lbhkrg 5-6 minit lg hingga nasi kembang cantik & gebu..utk pulut pun sama gak cara masaknye! yg syoknye masak guna microwave nih sbb senang nk cuci bekas nasi tu sbb x berkerak langsung..hehe!!

    ReplyDelete
  5. cik pot's..wani..
    nak buat camanakan..akak memang rasa sayu je..bila fikirkan kawan2 yang dah pergi jauh ni..nak balik bukan boleh naik bas kan..he he

    ReplyDelete
  6. inahar ali..
    terima kasih ye..nanti nak cuba jgak la..tapi nak kena cari periuk yang sesuai untuk microwave dulu.

    ReplyDelete
  7. Kak Erna,
    Tak pernah dapat award..
    Sedih..sedih..sedih :P

    ReplyDelete
  8. missgee..ye ke tak pernah..nanti akak nak belajar camana buat..boleh bagi ye..

    ReplyDelete