JellyPages.com

Sunday, January 31, 2010

UNDANGAN..

Assalamualaikum..
tadi kami berkesempatan memenuhi undangan kawan sekerja dan juga jiran semasa bertugas di klia dan semasa tinggal di kuaters klia..jiran satu kelompok..sama2 kelompok 5 dan tinggal juga sama blok ia itu blok D ..kali ni perkahwinan anaknya yang kedua...lelaki...pertengahan tahun lepas..perkahwinan anaknya yang sulong..perempuan..nampaknya tiap tahun kawan ku ini menerima menantu..





yang baju merah..bapa pengantin lelaki...makan satu meja dengan kami..

kawan kawan yang masih lagi bertugas diklia...kak pah dan kak cik sedang menjamu selera

sempat bergambar bersama kak pah dan kakcik..anak dara cilik tu anak salah seorang kawan yang bekerja diklia juga..saja ajak bergambar sama..





sempat juga berposing ngan kak cik semasa nak balik..tengah panas tu..

Tak sempat nak ambil gambar pengantin...kerana kami balik awal..SEMOGA PASANGAN PENGANTIN BAHAGIA DAN BERKEKALAN SELAMANYA..

16 comments:

  1. Salam Kak Erna, tak abih2 makan kenduri yo kak, tak polah, esok2 org lak datang makan kenduri nyambut menantu rumah akak, kannn...jgn lupo jomput saya sekali..

    ReplyDelete
  2. Kiranya, keluarga KLIA lah ni ya....

    ReplyDelete
  3. Alahai kak...naper tak cakap akak pi sana...kalau tau anie pi merayap kat sana tau...huhuhu

    Jeles tgk...nak bergambar jugak dengan kak cik..!!!

    ReplyDelete
  4. annie..
    he he..yo lah..makan kenduri yo..ingat last 17 ari tu..tak yo..ado lai arini tadi..lopeh ni rehat kot poi kenduri..lom ado jemputan..

    ReplyDelete
  5. xiiinam..
    cklah, klia la tu..dulu..sebelum akak mintak tukar

    ReplyDelete
  6. anie.

    .ha ha ha..dapat jugak akak..tujuan akak..nak bagi anie tengok la..gambar terbaru kak cik..
    siap cakap ngan kak cik.."copek kak cik..kito ambik gambar nak bagi anie tengok" kak cik pun pelik....he he..dia tak tau gambar dia ada kat sini..untuk tatapan anie..

    ReplyDelete
  7. Hahaha...sajer aje eh ? Mission accomplish...!!

    Memang masa nampak kat blog anie akak update blog...skali tgk gambar macam kakcik...terus aje dtg sini...

    Huhuhu...Jeles tau...hahaha

    ReplyDelete
  8. anie..
    jangan jeles..selalu akak jumpa kak cik tak teringat nak ambik gambar..bila teringat tu..memang tujuannya untuk anie tengok la..bila la kita dapat jumpa..bersama..nak tunggu kak cik menantu..entah bila..

    ReplyDelete
  9. sesekali berjumpa mesti best je kan.....hehe...

    ReplyDelete
  10. den ado jemputan minggu dopan.. kawan sekolah astano gajo dulu..

    ReplyDelete
  11. azz..
    memang best..sambil makan sambil borak..lupo raso nasi minyak camano..ha..ha.

    ReplyDelete
  12. zino..

    mah pak lang (bangi)ari sabtu kan..astano gajo ..ari apo pulak...

    ReplyDelete
  13. salam ziarah kali pertama.
    saya masuk melalui pintu xiiinam. dan saya juga duduk di Seremban !

    ReplyDelete
  14. salam..
    terima kasih sudi singgah..

    ReplyDelete