JellyPages.com

Saturday, January 30, 2010

_____HARI LAHIR_____

menjamu selera tak dihidangkan..ambik sendiri..makan sendiri..

atok yang membacakan doa selamat untuk hari lahir cucu..

ibu,kak long dan kak ngah birthday boy..

Birthday boy...bersama 2 orang sepupunya..



selesai doa selamat..potong kek dan ibu suapkan kek untuk anak bongsunya.




Assalamualaikum...


30.01.2010..hari sabtu.genap la usia anak sedara ku 21 tahun...

Sempena menyambut usia 21 tahun anak nya ini..kakak ku telah mengadakan kenduri doa selamat untuk meraikan hari jadi anak bongsunya ini..buat kecil kecilan..

anak sedara aku ini..satu2nya lelaki dari tiga beradik..anak kakak ku ada 3 orang..2 perempuan dan seorang lelaki..

kakak ku ini ibu tunggal...suaminya telah kembali kerahmatullah ketika anak bongsunya ini berusia 4 tahun..sekarang dah pun berusia 21 tahun..banyak ranjau dan susah payah yang dilalui olih kakak untuk membesarkan 3 orang anaknya..ye la kan...mengharapkan duit pencen aruah suaminya..
Alhamdulillah..kini semua anak2nya telah pun dewasa..dah bolih membantu ibunya..

6 comments:

  1. Kak...gambar pertama tu macam kenal je...hehehe

    Selamat Hari Lahir buat anak sedara akak tu...semoga dipanjangkan usia & dimurahkan rezeki...

    ReplyDelete
  2. anie..
    kalau tak kenal saja la..he he..terima kasih anie..atas ucapan tu..

    ReplyDelete
  3. anie..
    betul la macam kenal je hehe

    terima kasih la sudi jemput den samo..makanan sodap tu yg tak pandang kiri kanan tu hehe..

    kepada anak bujang yang dah bosa panjang tu pakngah ucap selamat hari lahir semuga panjang umur murah rezeki dan di permudah segala urusan amin..

    ReplyDelete
  4. zino..
    mesti jomput..teringat kek mak ngah yang terlopeh nak makan nasi minyak kenduri aritu..

    ReplyDelete
  5. Happy birthday boy.....moga jadi anak yang menyejukkan hati ibu...

    ReplyDelete