Followers

Monday, January 25, 2010

cuti..sakit..

Assalamualaikum...

minggu kebelakangan ni, kerap sangat tak sehat..ALLAH s.w.t...nak menguji hambanya kan..terima je la..usaha tetap usaha..aku dah pun pi ulang ulang kali ke klinik..tapi tak de pulak darah tinggi...katanya.

Pagi semalam..sakit perut pulak..pukol 6 lebih rasa sakit sangat..ulang alik ke bilik termenong..sampai lembik..bila klinik dah buka..aku pi klinik..kena la sedas injection...balik kerumah..rehat...tidor..je...tak taulah..kot ubat injection tu ada campur ubat tidor..

dalam terhuyong hayang bangun tu..alhamdulillah..dapat juga aku selesaikan kewajipan..denganya..nak solat dudok ..aku tak berapa yakin..aku berdiri juga...

pagi ni tadi..ke klinik lagi..punya la lamanya..dari kul lapan pagi..kul sebelas baru selesai..itu la yang kadang2 orang tak nak pi klinik kerajaan agaknya..tapi..aku kena pi juga..sebab aku jenis sensitif dengan ubat swasta...selalunya aku akan dapat penyakit lain pulak..

jadi arini cuti..dah kurang sikit sakit perut ni..aku pun ambik la peluang menulis..kot tidah asek tidor je kan...

18 comments:

  1. Kak Erna, dah sihat lum? Berapo ari cuti mc kak? Jgn ngelat makan ubek, sok lambek baik eh, dongar ckp doktor annie ni, hehehe

    ReplyDelete
  2. slmt berehat kak....moga copek baik sakit tu yoo...Lopeh ni jgn mkn bondo2 masam lg dah...yang podeh menyingo pun jgn makan yoo...

    ReplyDelete
  3. annie..
    baik doktor annie..akak dongar cakap doktor..

    ReplyDelete
  4. salam azz..

    sodang berehat la ni azz..timo kasih ingatkan akak..sekarang ni tak bolih isi pulak perut ni...sampaikan minum air pun sakit..harap2 esok baik la ..

    ReplyDelete
  5. nanti nak bejalan jauh ... cepat cepat sihat ya hehe

    ReplyDelete
  6. mamai..

    nasib hampir je kan..

    ReplyDelete
  7. zino..
    arini tak kojo lagi ni..sobab nak copek sehat la ni..tau nak jalan jauh..

    ReplyDelete
  8. Kak...ubat dah makan tak? Rehat ye...biar copek sehatnya...

    ReplyDelete
  9. anie..
    dah nak abis dah ubat..sampai nak cari stok baru..he he

    ReplyDelete
  10. salam..kakErna, apa khabar hari ni? moga2 kembali bertugas seperti selalu..mudah2an sehat2 hendaknya..

    ReplyDelete
  11. salam SMM..
    ari ni masok keje gak..ade kurang sikit..sakit perut dah o.k..cuma keletihan tu..tak mau ilang lagi..

    ReplyDelete
  12. den pulak dah domam tapi raso dah elok sikit esok boleh poe kojo agak e..

    ReplyDelete
  13. zino..
    kono copek sehat..jangan lupo makan ubek..

    ReplyDelete
  14. ckLah pun masih srrrooottt...srrrroootttt...
    dan uhuk...uhuk...




    rasa mcm ada badak sekor dlm tekak....

    ReplyDelete