Tuesday, May 6, 2014

DAH LULUS..

Assalamualaikum
terima kasih pada semua yang mninggalkan komen
hero bongsu acik dah pun lulus
masa kena maki tu..
dia cuma jawab satu je..katanya
"SAYA MINTA MAAF"
itu je yang dia cakap..sepanjang kena maki
macam yang acik kata..
dia dah kena masa test motor tu
masa nak test motor..seawal nak daftar masa bagi kad pengenalan dah kena katanya
untuk kereta..dah boleh terima dah dia kena maki.
Alhamdulillah dah lulus tak mengadapkan kena maki lagi.
Belum apa apa dah berangan dia
nanti kalau ayah pi kursus..
mak tak yah cuti dah Aimi hantar..
he he..ye ye je..ingat ayah nak bagi..
acik ni lesen ada..tapi dah gantung buat loket
tu sebab asal en.suami pi kursus
acik pun bercuti.
masa hero bongsu ada dirumah lagi ni
best juga cuti cuti ni
ada geng masak2 dan makan2
lepas tu..bila nak masuk kerja..
habis semua seluar baju..kecut..
sebab dah seminggu tak pakai kan hi hi.
bila timbang..ooo..timbang acik dah nak habis bateri
patut la bacaannya tak betul
saja je nak bebel..
ok lah jumpa lagi..Insyaa allah.

20 comments:

  1. hehe kenapa digantungnya lesen jadi loket tu

    ReplyDelete
  2. Acik, bestnya dah ada geng masak dan makan. Takpe la, badan naik skit, nanti exercise jalan, dia turun le balik. :-) Yati ni bila la budak-budak bujang ni boleh diharap masuk dapur. Skrang kita je buat kerja dapur sorang-sorang. Letih la Acik.

    ReplyDelete
  3. syukur dah lulus kan acik... isk! tak berkenan sy klu asyik memaki je jpj tu... huhu
    wahh best lah cuti, masak kt rumah..hehe

    ReplyDelete
  4. Salam K.Erna..sama la kita..ada lesen kete tp takut nak bawak!..hehe

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah...berkat orang yang sabar acik Allah s.w.t permudahkan.

    Baju mengecut dan mengecik...ehehhee...

    ReplyDelete
  6. cuba jangan gantung lesen tu buat loker..sayang tau...

    ReplyDelete
  7. Acik macam adik kakaklah dia ada lesen tapi manja kesana-sini suami yg tolong drive...last kalau suruh drive takut.

    ReplyDelete
  8. alhamdullillah...nanti boleh jadi driber acik

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah. hero Acik tu ada ciri-ciri orang penyabar Acik, bertuah acik, rajin pulak bantu masak-memasak.

    ReplyDelete
  10. Tahniahlah kat hero Acik akhirnya lulus walaupun sakit telinga kena marah. Mungkin pegawai JPJ yang perempuan tu tengah bulan mengambang penuh, takpun memang sentiasa mengambang kot bulannya :)

    Acik buat loket lesen yang mana ni? Yang keras kejung lesen baru ke atau masa mula-mula dapat lesen dulu? Kelakarlah Acik... pandai ajelah penimbang dah habis bateri ke takut nak tengok berapa banyak yang naik? Tapi untunglah ada anak bujang pandai masak. Bestnya kalau dapat main order aje kat rumah!

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah .. dah lulus si hero bongsu.. Tahniah ye :)

    ReplyDelete
  12. yeayyyy! dah lulus.
    Acik keluarkan lah lesen acik dari loket tu...hahaha

    ReplyDelete
  13. salam acik erna..lama sungguh saya tak ketuk pintu rumah ni hehehe
    acik dah ada lesen sayang la simpan je..apa lagi anak dah ada lesen, acik pun kena polish balik skill tu hehehe

    ReplyDelete
  14. lama sungguh x singgah sini...
    acik sihat.?

    tahniah sebab dah lulus..lepas ni leh lah gi jalan2..

    ReplyDelete
  15. alhamdulilah ...berkat kesabaran akhirnya lulus juga .....
    seronok kalau ada anak meneman tapi nnti kalau si bongsu acik sambung belajar jauh tentu sedih sangat ..

    ReplyDelete
  16. tahniah buat hero acik sbb dah lulus walaupun kena maki,.hehe..kita ni sama je acik, lesen suka gantung.hehe

    ReplyDelete
  17. Janji luluskan AE...kena maki pun kena makilah....Allah sajalah yg membalasnya....
    AE lesen gantung jadi loket pun tak pe sebab ramai driver ...berebut nak hantar hehe

    ReplyDelete