Thursday, May 8, 2014

SAPE LA PUNYA KERJA

Assalamualaikum
tah sape la punya kerja ni
acik belum dapat tangkap pesalah
belum ada yang mengaku.
4 beranak tu buat selamba je
macam tak de yang buat salah.
tah apa lah yang dipotongnya
sampai patah pisau seramik acik ni.
sabo je le..
nak buat camana kan
benda dah jadi..
Anak anak dan ayah anak
tau tak tak pisau ni mahal...
okla..jumpa lagi..insyaa Allah

25 comments:

  1. Semuo takut nak ngaku kak.. Kang tak pasal2 ado lak yang kono potong.. hehehe..

    ReplyDelete
  2. Ooooo xnk ngaku ye...pggl tok moh kang... ;)

    ReplyDelete
  3. Haha... macam2 ya acik.. 4 lelaki yg ada dlm rumah acik tu nampaknya ada simpan rahsia tu

    ReplyDelete
  4. Apa la yg dikerat dek dioarg tu ya?...Sampai patah pisau seramik tuh!!

    ReplyDelete
  5. sayang nyer....
    kalau dah jadi macam ni sapa yang nak mengaku...

    ReplyDelete
  6. laa...kesian acik.
    selalunya mak yg beli org yg lain tak tahu pun benda tu murah @ mahal

    ReplyDelete
  7. laa....sampai kontot pisaunya acik...kena jadi dektetif conan ni acik kalau nak cari pesalah yang sebenarnya.

    ReplyDelete
  8. ... sok mogok tosah masak... kalau ado yang tanyo... posal tak masak... cakap yo pisau tak do nak motong bawang/sayo/ikan/daging/ayam...

    ReplyDelete
  9. alahai semua tak mengaku ke acik..sebab tau mahal kot tu yg tak mengaku.hehe

    ReplyDelete
  10. acik kena ofer hadiah lumyan tgok sapa yg ngaku..atau akan pecah rahsia.

    ReplyDelete
  11. Kena ditanya baru tahu acik..
    Bukan tak nak bagi tahu tapi mungkin diiangatnya macam pisau biasa tu...

    ReplyDelete
  12. kabo gini kak... kalau rasa bersalah, beli & ganti pisau yg baru, letak diam2 as suprise ha3...

    ReplyDelete
  13. nasib tak ada yang tercedera...tak pe nanti minta ayahnya gantikan yang baru..tutup kes...hehe..:)

    ReplyDelete
  14. Aduh... mahal pisau tu kan acik erna... kena cakap dengan mereka pisau yg mak beli mahal.. siapa yg dah terpatahkan sila mengaku.. boleh ke cakap tu acik eheh :)

    ReplyDelete
  15. Dah buat salah sape nk.mengaku kan hehe
    Ida ada beli yg kaler2 tu tp bukan seramik..insyallah jatuh tak patah

    ReplyDelete
  16. kena pasang cctv la nmpak gayanya lepas ni acik .hihi

    ReplyDelete
  17. haaaaaaaa sapa buat tu... jaga2 hihi

    ReplyDelete
  18. Kalau pecah benda lain nak gak nagku ni kalau pisau takut ooo.. hahahaha :D

    ReplyDelete
  19. Acik....di sobabkan takdo sapo yang ngaku...soh sumo eh share boli pisau baru. Gantii balik...heheheheheh.

    ReplyDelete
  20. Aduhai sayangnya. X pe. Nanti mintak husben belikan yg baru.

    ReplyDelete
  21. AE ...okje selalu tengok pisau ni org buat demo jer... nama nak memiliki non hado! huhu...

    ReplyDelete
  22. Acik gertak aje cakap dah tahu dah siapa punya kerja. Kalau bapak budak yang punya kerja, agak-agak apalah Acik nak buat ek? Hehehe...

    ReplyDelete
  23. order baru lah
    1 set hihi
    sempat promote tuh

    ReplyDelete