Wednesday, May 14, 2014

DAH HABIIISSS???

Assalamualaikum
maafkan acik
kena tayang lagi sekali
ada permintaan
nak tengok apa yang ada didalam
acik beli 6 bekas
last petang ni khas untuk ambil
gambar..dah licin..ish3
makan ke apa tak tau la..
sedaap beno la tu
ayah ngan anak2 dok ulang sampai licin
inti kelapa
 inti jem nenas
dok sebelah sebelah
oklah jumpa lagi,In syaa Allahh

16 comments:

  1. pekebenda tu acik...tat ke? tapi saiznya beso plk

    ReplyDelete
  2. Oo gini dalamnya. Kalau nak tempah lagi Acik kena beli dgn kuantiti yg lebih tau.. nampaknya semua suka tu..

    ReplyDelete
  3. kuih apa ni acik?...nampak sedap je...

    ReplyDelete
  4. SAMA TAK RASA DGN TAT NENAS YG BIASA TU?

    ReplyDelete
  5. Kalau mengandung mau meleleh air liur.

    ReplyDelete
  6. oooo gini rupe nyer... nk tau jgk acik camne rupe dia luar n dalam...

    ReplyDelete
  7. Sedapnya acik..kat mana nak beli ni Acik?

    ReplyDelete
  8. terliuq tengok rupa tart yang acik belah tu...mujor x mengidam kalau tak jenuh lah suami kena cari kan juga...

    ReplyDelete
  9. kuih apa ni acik?
    mcm tart pon iye jugak..


    ***tima kasih acik..
    in shaa Allah ada nanti.. tunggu..aamiin 3x
    acik doakan ye smga dipermudahkna segalanya

    ReplyDelete
  10. Wah... sini takde jual tart rupa macam ni. Nampak sedap. Patut licin. Hehe.. berbaloi beli tu Acik...

    ReplyDelete
  11. Wah, kuih apa ni Acik? Macam puluh tahun pulak saya tak ke sini, sampai tak tau hujung pangkal. Tak tahu nama pun, di mata saya ni nampak sedap aje apalagi kalau inti kelapa ...

    ReplyDelete
  12. sedapnya acik.. tetiba rasa lapar.. hihi..

    ReplyDelete
  13. kuih apa ni acik?mmg sedap la acik klu cepat benar habisnya..lepas ni kena order lagi nmpknya..

    ReplyDelete
  14. ini mmg sudah nk cari yg betul2 sedap acik & kena dgn selera kita !

    ReplyDelete
  15. Ohhh kuih yang hari tu AE tayang tu yeh.....hehe...ni versi dalam dia pulaklah yeh

    ReplyDelete
  16. Dok tayang je. Mai la hantar sikit.

    ReplyDelete