Saturday, January 14, 2017

INILAH HASILNYA

Assalamualaikum
sejak keadaan kesihatan acik 
kurang mengizinkan
acik jarang masak
bila rasa sihat teringin nak masak
en.suami acik tak izinkan
dia risau kan keadaan acik
tapi bila ada hero bongsu dirumah
ayahnya kalah la juga
tadi dia kata..
aimi nak makan masak kicap ayam
yang macam mak buat.
acik tunjukkan cara..hero bongsu yang buat
semuanya sampai masak
dah siap masak..
cepat ambik gambar mak katanya
itulah dia hasilnya..
masak kicap ayam hero bongsu acik .
oklah itu je crita acik hari ni
in shaa Allah jumpa lagi.

20 comments:

  1. Assalamualaikum acik...Semoga acik dah bertambah sehat hendaknya.
    Bertuah acik anak dan suami pandai masak...Yalah acik rehat2 lah biar mereka yang buat kerja memasak tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wkmusallam saniah..terima kasih doakan acik..

      Delete
  2. didoakan semoga kesihatan segera pulihh seperti sediakala.

    ReplyDelete
  3. Semoga cepat sembuh, mcmne pun air tgn mak jgk yg sdp tp rajin ye and bujang ke dapur...;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aamiin..in shaa Allah terima kasih cikna

      Delete
  4. SEMOGA ACIK ERNA SEGERA SEMBUH...RAJIN ANAK BONGSU MEMASAK

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aamiin in shaa Allah terima kasih PI

      Delete
  5. Wah!!Dah pamdai masak hero bongsu ya....semoga kak erna cepat sembuh ya.Aamiin

    ReplyDelete
  6. semoga acik sembuh spt sediakala...

    wahhh boleh tahan hasil masakan hero bongsu acik... pasni blh ajar masak nih... nampak ada bakat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia nak belajar yang dia suka makan je dana

      Delete
  7. Semoga Acik sentiasa diberi kesihatan yang baik. Kalau ada anak kat rumah, memang tak sihat macamana pun tetap akan cuba tunaikan permintaan anak.

    Wah, baguslah bujang Acik pandai masak! Senang hidup tau. Tapikan Acik, ni masak kicap ayam mana warna kicapnya? Hehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la dia MD..yang dia kata masak kicap mak..acik kurang suka kicap banyak..letak kicap sikit..ngan santan pekat..tetap masak kicap sebab ada kicap he he

      Delete
  8. Rajinnya Aimi....boleh diharap. Anak saya AE, sanggup tak makan dpd kena suruh masak huhu...

    AE kenapa ye sebenarnya?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah mau dia nom..janji dpt mkn ayam

      Delete
  9. Pandai aimi masak tu acik..
    kalah pulak anak dara saya hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila yang dia suka mkn rajin dia yati

      Delete