Monday, January 9, 2017

ADA TV BOLEH BELI..KATANYA..

Assalamualaikum

Acik ni sejak ada program
 membelibelah di tv ni
 terjebak jugak
terutamanya goshop
baru2 ni teringin nak beli di cjwowshop
tak pernah lagi dapat beli
kali ni acik dapat la telefon
tapi...mak ai lamanya
dah hampir 2 minggu
 barang tak sampai2 lagi
ada tak kawan2 alam maya
 acik ni pernah beli
berapa lama barang baru sampai
kalau goshop tu
tak sampai 5 hari mesti dah sampai
boleh cerita ngan acik
nanti la la tertunggu tunggu

24 comments:

  1. harap2 masalah kakcik tak berlarutan la ya..lama tu kalau dh hampir 2 minggu menunggu..

    ReplyDelete
  2. amboih2 ptt dia senyap je lama... dok bizi nyoping online yek

    ReplyDelete
  3. Rindunya kakak nak komen di sini Acik
    Ingatkan sibuk buat kek dan masak-masak sampai tak tertulis entri hihi...

    Kakak tak pernah beli dari dua-dua tu acik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih kakzakie masih ingat acik

      Delete
  4. syiokler shopping onlinekan... akak tak terjebak lagini... kalau dah terjebak habisler sebab selalu duk depan tv..

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang bahaya zila..nasib acik selalu ingat nak buat beli kecuali yang betul2 perlu

      Delete
  5. dah senang nak shoping sekarang ye...main telepon saja...
    angah dgn goshop pernah beli, wowshop ni tak pernah lagi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul angah..senang ..kena fikir panjang..kot tak bahaya

      Delete
  6. Lama sungguh tak nampak Acik bersiaran di alam maya tau. Dan saya pun lama jugalah menyepi diri sebab sibuk.

    Wah, Acik bukan main lagi! Mesti hari-hari dok depan TV tengok GoShop ya. Eh, saya pun macam tu juga tau kalau ada masa free kat rumah. La ni mak mertua ada, takdalah buat perangai dok tengok GoShop aje!

    ReplyDelete
    Replies
    1. MD.dlu2 masa kerja selalu gak terjebak..dah tak kerja ni fikir panjang gak nak beli he he

      Delete
  7. Selamat tahun baru acik erna..

    Maaf lah acik erna saya tak ada pengalaman membeli di online macam goshop ni..atau wowshop ni..

    ReplyDelete
  8. Tak pernah beli di wowshop... tapi Idah biasa beli di goshop... ermmm biasanya dalam 3 hari dah sampai... 2 hari pun pernah... tapi tidak termasuk sabtu ahad la..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah dah sampai ida..memang lambat sikit banding dengan goshop

      Delete
  9. Mak mertua saya suka beli barang on line ni AE hihi..saya tak pernah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang tua macam kami dah balas nak keluar tapi nak beli tu je caranya he he

      Delete
  10. baik go shop or cjwowshop...sy tgk je...mmg teringin nk beli tp pendamkan je hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Goshop lebih dari sekali jugak acik beli anies

      Delete