Friday, April 4, 2014

04042014

Assalamualaikum
Untuk diri sendiri
Terima kasih atas ucapan 
dari kawan2 semua difb.
tahun lepas ada yang tanya umur acik kan
acik tak pernah sorok umur
hari ni.04042014
genap la usia acik 55 tahun.
tak tau la berapa lama lagi acik hidup didunia ni
jadi acik mohon maaf la pada semua ye.
jumpa lagi..insyaa Allah
jika panjang umur.


28 comments:

  1. Hepy Bezday AE....ohhh.... kita boleh potong kek sesama ni AE hehe....
    Semoga AE panjang umur murah rezeki dan diberikan kesihatan yang baik dan hidup sentiasa dalam keberkatan

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah acik... Selamat ulangtahun dari kakak.
    Moga dimurahkan rezeki, dipanjangkan umur, diberikan kesihatan terbaik, berbahagia di dunia & akhiat. Amin..

    ReplyDelete
  3. serius umur acik 55?nmpk sgt muda..betul tak tipu..:)

    happy birthday acik!

    ReplyDelete
  4. Salam ulang tahun Acik Erna! Semoga panjang umur, sihat tubuh badan dan sentiasa dalam perlindungan-Nya!

    ReplyDelete
  5. Happy belated birthday Acik. May Allah bless u :)

    ReplyDelete
  6. Happy Belated Birthday Acik... semoga sentiasa didalam rahmat Allah

    ReplyDelete
  7. Assalam,

    Selamat ulang tahun kelahiran....sebaya lah kita Acik...bunda June ni..55 tahun..

    ReplyDelete
  8. Hepi bezday acik....moga panjang umor,murah rezeki,kehidupan bersama keluarga sentiasa diberkati.
    awet muda lah acik....

    ReplyDelete
  9. assalam,

    selamat hari lahir kak erna
    yang penting sihat tubuh badan kan kak

    lgpun akak awet mudo :)

    ReplyDelete
  10. cantik tarikh acik tu...
    selamat hari 8ulang tahun acik semoga pnjang umur dan diberkati oleh Allah

    ReplyDelete
  11. selamat hari lahir akak,
    moga diberkati Allah selalu, amiin :)

    ReplyDelete
  12. Aciiik pndai acik pilih tarikh ye...maknakato Acik dsh tengok donia 13 hari lbih awal dari nekcik!! mudo lah den kan..beza 13 hari...sweet 55 Acik..semuga sisa hidup kita sntiasa di rahmati Allah..amiiin...be hepi

    ReplyDelete
  13. Oh kalau sy secomel acik..sy juga dgn bangganya menyatskan umur sy hi..hi..

    Happy belated birthday cik..
    Keep comel always ye

    ReplyDelete
  14. happy birthday acik.. saya mude sikiiiiit je dari acik.

    ReplyDelete
  15. Hepi belated besdei kak.. Moga panjang umur, murah rezeki, diberkati juga dirahmati Allah selalu..

    ReplyDelete
  16. happy belated birthday. nmpk awet muda..

    ReplyDelete
  17. HAppY BelateD Besday Achik Erna..:)
    Moga dianugerahkan keBerkatan Usia ..dimurahkan RezeKi..diberikan kesihatan yang baik berpanjangan...amin..

    :)

    ReplyDelete
  18. Selamat ulg thn acik. Acik awet mudalh. Mcm umo 40thn. Mcm baya2 nza je.hik.hik.hik...

    ReplyDelete
  19. selamat hari ulangtahun achik
    lewat 2 hari nak wish ni
    apapun semoga kehidupan achik sentiasa dirahmati dan sehat bahagia bersama keluarga tersayang
    alhamdulillah...ahik sebaya my asben he hee
    cik abang sy tu selalu perasan muda lg

    ReplyDelete
  20. Sorry Acik, lambat saya jenguk.
    selamat ulang tahun buat Acik. Semoga sentiasa sihat dan dpaat rahmat drp Allah selalu. Syukur masih diberikan rahmat dan kebahagiaan di saat ini. Allah suka pada umatnya yang sentiasa bersederhana.. drp yg jenis tak sedar dah banyak usia tu, minta dijauhkan dr kelakuan gitu.

    Tapi setujulah dgn komen diorang, selama ni saya ingat Acik dlm usia 40an.. hihi. Mmg tak sangka. Kena buat entry cara jaga diri ni Acik?

    ReplyDelete
  21. harap tak terlewat lagi utk diucapkan selamat hari lahir...seriusnya saya sangkakan umur acik dlm 20an..

    ReplyDelete
  22. kalau acik kerja swasta dah boleh keluarkan EPF usia macam ini. Kayolah acik hihi... tapi kalau kakitangan awam tunggu 58 ye acik..

    ReplyDelete
  23. Sanah Helwah Acik Erna... Moga usia diberkati Ilahi :)

    ReplyDelete
  24. jiwa maintain muda yer acik hehehe, 55 tu just a matter of no aje kan

    ReplyDelete
  25. Happy belated birthday Acik... moga sentiasa dikurniakan kesihatan yg berpanjangan... :)

    ReplyDelete
  26. Selamat Ulangtahun yang ke-55 Acik! Minta maaf tertinggal kapal terbang so lambat sikit ucapannya. Serius ni Acik dah 55 tahun? Nampak mudalah.... nampak bergetah gitu...hehehe.... Apa-apa pun semoga panjang umur, murah rezeki sentiasa dan dilimpahi kebahagiaan hidup bersama keluarga serta sentiasa hidup dalam keredhaan-Nya.

    ReplyDelete