Wednesday, April 16, 2014

WW

Assalamualaikum
p/s ni memang sengkuang.tapi tak tau
pulak namanya sengkuang calit.
suami acik yang belikan..acik tau makan je
sedap pulak tu

29 comments:

  1. ermmmm dapnya sengkuang salut sambal ... ^_^

    ReplyDelete
  2. Saya macam tak pernah makan benda ni. Entah apa ya. Betul kot sengkuang..

    ReplyDelete
  3. sengkuang celup ye kak?? hihi..sy tak pernah makan lagi ni...:)

    ReplyDelete
  4. Kak, memulo sey ingatkan kopingan ikan salmon yang di porap. Tapi bilo belek balik, baru perasan macam rojak. Sah, sengkuang calit. Yo ko kak?

    ReplyDelete
  5. Sedapnya acikkkk...krup krap krup krap...

    ReplyDelete
  6. sengkuang! baru je makan 2 hari lepas....

    ReplyDelete
  7. Sengkuang...lama dah tak makan cam gini.

    ReplyDelete
  8. Kacang tumbuk pun bertabur banyak itu yg tambah sedap Acik:)

    ReplyDelete
  9. Alahai Acik... terus lapar ni. Tak breakfast lagi :(

    ReplyDelete
  10. Wow acik mengimbas nostalgia lama ni... masa saya form 3, balik sekolah kat luar pagar sekolah ada makcik tu jual sengkuang ni... saya selalu beli 2 keping... makan sambil berjalan balik ke rumah... best.

    ReplyDelete
  11. apa tu acik?...betul ke senkuang...kat sini xpernah ada jual camni.

    ReplyDelete
  12. Wow..apa ni mcm sedap jer...sengkung calit

    ReplyDelete
  13. sengkuang calit... saya dah cuba makan tapi takleh nak telan... huhu

    ReplyDelete
  14. Betulkan..sengkuang sambsl calit kan acik?

    ReplyDelete
  15. sengkuang calit sedap bak anggg...
    tp mahal sikit kan kak tp xpe sbb sedapp hehehh

    ReplyDelete
  16. kecik2 dulu benda ni plaing sedap makan tau acik..dh besar ni je tak berapa sgt..hehe

    kenapa ada nama lain ke?mmg naanya sengkuang calit kan..

    ReplyDelete
  17. Masa pergii Tesco hari tu nampak sengkuang....dlm hati mmg teringin nak buat benda ni.. kena cari nampaknya ni

    ReplyDelete