Thursday, April 17, 2014

MACAM MACAM ADA

Assalamualaikum
terima kasih pada semua  yang tinggal komen diblog acik

untuk komen yang tajuknya 'nampak muda'
acik copy kat sini.
macam macam ada kan..terima kasih
  1. serius,masa sya pertama kali tngk gambr acik kat blog memang taktau pun acik dah 55,memng awet muda lah.
  2. perturunkanlah kat nekcik ni..biar nekcik nampak lagi muda dari acik..jelez lah tu kan!!

  3. Macam pernah tengok gambar tu hehe
    Kamera tu yg buek nampak mudo kot hehe

  4. Awet muda satu anugerah..Beruntung

  5. Alhamdulillah..pada anugerahNya..

  6. Salam K.Erna..Alhamdulilah.Tp K.erna mmg cantik...sweet jer :)

  7. Untung la nampak mudo kak.. Alhamdulillah..
    ReplyDelete
  8. tapi mmg Acik nampak muda...hihihihih
  9. Acik Erna mudah tersonyum tu yg nampak awet mudo hehe

  10. Alhamdulillah.. kalau macam tu mmg rezki Acik ni. Diberi kesihatan dan kecantikan oleh Allah. Saya rasa Acik ni jenis berfikiran positif selalu, sebab tu diberikan anugerah ni.

  11. acik? 55... alamak saya dok ingat dalam 40++ lagi. ampunnnn... acik ni sokmo dok gelak2 aje kot tu yang tak makan dek umur..

  12. Memang acik erna nampak muda .. Alhamdulillah sihat kan acik..

  13. alhamdulillah yang penting tubuh badan sihat kan acik

  14. Betullah tu Acik awet muda. Takkan takda petua langsung kot? Mana tahu amalkan minum air suam 8 gelas sehari :) Kena beritahu ni Acik petua awet muda. Berpuluh kali saya tengok gambar Acik, memang confirmed tak macam 55 tahun. Ke Acik ni seorang yang aktif buat kerja rumah... Kakak saya yang sulung umurnya 58 tahun tapi tulang temulang memang kuat betul tak macam adik bongsunya nih!

  15. beruntunglah nampak muda acik. bagi KA yg penting kena sentiasa ceria even hati berduka, baru maintain muda hehehe

  16. Salam acik...sy pun x percaya bila bc acik dh 55 tahun Lebih kurang umur mak sy tp nampak mudo bonar..untung lah acik dgn rezeki awet muda ni.

  17. Untung tau AE nampak muda sokmo.....urat lenguh ke apa tu belakang cerita yang penting muka mau muda hehe...
  18. salam ukhwah AE, alhamdulillah nampak muda dan ceria,ana doakan semoga AE sihat dan teruskan menulis di arena ini,kita berkongsi sesuatu yg boleh memanfaatkan org lain..ana singgah follow #746

  19. sy tahu petua muda akak tu
    sbb akak suka budak2. akak sedut aura comel budak2 tu masuk kt diri akak, hahahha

  20. acik jawab komen dari MD
  21. acik bukan aje minum 8 gelas air MD..bergelas gelas..dari bangun tidur sampai nak tidur..memang air tu je yang acik minum sebab acik memang tak suka air panas..susu..kopi teh dan yang sewaktu denganya tu dari kecik lagi.
  22.  komen dari Irfa
  23. pandai je ye..boleh sedut ke hi hi..tapi memang acik paling suka kalau dapat gomoi budak2 kecik..
  24. Tuhan je yang tahu kepuasanya..seronok sangat..dan selalu rindu ngan budak2..tu sebab acik suka baca blog yang ada cerita tentang anak2 comel ni..suka..dan buat acik senyum sendiri
  25. dan berangan sendiri kalau la acik dapat jumpa..peluk dan cium budak2 comel tu.
  26. nak bercucu sendiri belum nampak bayang
  27. oklah..jumpa lagi,Insyaa Allah.

24 comments:

  1. Haha...positif semua komen2 tu...saya pun nak amalkan bergelen2 air juga lah

    ReplyDelete
  2. nak minum banyak air putih jugak la hihi

    ReplyDelete
  3. wahhhhh rahsia muda semula jadi lagi.... ;p

    ReplyDelete
  4. hehehe sentiasa maintain muda yer acik !

    ReplyDelete
  5. Alamakk...kena disiplin laa nehh...hihihii...skrg je rajin pegg botol air....dulu?mang susah nk teguk air kosong....
    kena contohi acik nehh....

    ReplyDelete
  6. memang akak nampak muda, muka sweet orang kata :)

    ReplyDelete
  7. mudah2an bukan saja acik tetap awet muda malah sehat hendaknya selalu.....

    ReplyDelete
  8. hihi...petua jugak ni Acik.... kena banyakkan minum air kosong kan...budak2 mmg best klu dpt cium mrk...:)

    ReplyDelete
  9. Hati kena bersih sebenarnya kan Acik.

    Kalau bab suka budak kakak rasa semua org suka budak betul tak Acik. Mana ada org tak suka cuma org yg buang anak aje yg tak suka budak.

    ReplyDelete
  10. Memang ada sesetengah orang nampak muda walaupun umurnya sudah setengah abad.

    Saya suka pada kanak2 yang berbadan gempal dan suka gelak.

    ReplyDelete
  11. Gomol budak kecik ni mcm satu terapi..boleh menenangkan diri..nak2 budak yg montel wangi..hihi

    ReplyDelete
  12. Alhamdulillah, Allah beri rahmat kecantikan dan kesihatan.. semoga terus sihat sejahtera acik..

    ReplyDelete
  13. Acik,
    Lepas ni bg petua nk kurang semput kat Md yg perasan muda..

    Kena buh link blog dia acik, nanti Md merajuk..

    Ha..ha..

    ReplyDelete
  14. Alhamdulillah.. moga terus kekal sihat disamping keluarga tersayang..

    ReplyDelete
  15. Siapa nak awet muda, makan la tongkeng ayam.. hehehe..

    *Pernah baca ada yang bagi petua macam tu...

    ReplyDelete
  16. syukur... awet muda dan masih sihat utk bahagia sekeluargakan...

    ReplyDelete
  17. mmg betul..kan masa besday acik sy dh cakap acik ni awet muda..Alahmdulillah sbb suka minum air kosong kot..sy pun nak awet muda macam acik..:)

    ReplyDelete
  18. Aciiik..apa sudah jadi...gambar nekcik kat blog Aciik..macam macam ada..kenapa ye

    ReplyDelete
  19. Itu aje petuanya Acik? Macam senang tapi kalau saya nak minum bergelen-gelen air suam, mahunya berlari-lari juga ke bilik air tak terhingga banyaknya :) Saya ni part air suam yang liat sikit. Kalau dapat ais tu lagi best. Yalah tu Acik, ada orang 'ngumpat' kita perasan muda rupanya .... Oklah, sebab nak sangat awet muda cam Acik, kenalah saya minum gak bergelen-gelen ais kosong ni..eh, eh, air suam :)

    ReplyDelete
  20. Ni mesti kes tak puas baca komen mereka ni AE...hehe...
    Apa pun tahniah buat AE yg berjaya mengekalkan....'kejelitaan adalah impian setiap wanita'...hehe

    ReplyDelete