Wednesday, December 4, 2013

SEMOGA DILINDUNGI

Assalamualaikum
Hari Jumaat lepas..ada kakitangan
 diopis acik meninggal  AlFatihah
Tiba tiba tadi ada staff dari kementerian kesihatan
 datang masing masing dah risau.
apahal ni.denggi ke
tak kan datang tengahari..
rupa rupanya..arwah ada tibi..
jadi semua staff diopis acik kena buat saringan
kena xray la katanya
risau jugakan..mudah2an kami semua dilindungi.
jumpa lagi,In syaa Allah

26 comments:

  1. innalillah.. semoga semuanya selamat dan sihat sejahtera di ofis acik..

    ReplyDelete
  2. Al Faatihah buat arwah... semoga semua staff dilindungi Allah dari penyakit ni, ada lagi ye penyakit tibi zaman sekarang...

    ReplyDelete
  3. Oo.. semoga hasil saringan ni baik2 je.. jangannla ada yang kena jangkitan sakit tibi ni.. risau juga kan..
    Benda dlm badan kalau baru2 kita tak rasa ... tapi harap tak ada apa2 lah semuanya..
    Takziah atas kematian rakan acik ni..

    ReplyDelete
  4. alfatihah utk arwah
    moga hasil saringan tiada yg dijangkiti

    ReplyDelete
  5. inalilahiwainailaihirajiuun..iyalah Acik sekarang ni kan banyak orang luar..diorang tak ada BCG kan

    ReplyDelete
  6. mudah2an yer acik... salm takziah juga !

    ReplyDelete
  7. semoga semua selamat....salam takziah.

    ReplyDelete
  8. kena buat saringan Acik...
    In Shaa Allah...semua ok tu
    takziah juga buat arwah...

    ReplyDelete
  9. inalillah... moga2 semua di opis acik selamat n takde yg terkene tibi tuh

    ReplyDelete
  10. Al-Fatihah...

    Harap semua tak ada masalah ye acik...

    ReplyDelete
  11. Subhanallah. risau sy baca tu Acik Erna. sy doakan sihat semuanya

    ReplyDelete
  12. Semoga Allah cucuri rahmat ke atas roh arwah. Dan semoga Allah lindungi acik dan rakan pejabat dari segala penyakit. Amin.

    ReplyDelete
  13. Moga baik2 je resultnye nti ye acik....alfatihah utk arwah

    ReplyDelete
  14. semoga semuanya baik2 ajer yer Acik...

    ReplyDelete
  15. Moga Allah lindungi Kak Erna dan semua... Amin..

    ReplyDelete
  16. Semoga akak dan yg lain okey2 je ya..insya Allah.

    ReplyDelete
  17. bahaya tu tb..moga ianya tak mengjangkiti yg lain...al fatihah untuk arwah

    ReplyDelete
  18. Alfatihah utk arwah....
    Moga AE bebas dpd TB yeh!

    ReplyDelete
  19. Alfatihah. Semoga dicucuri rahmat ke atas rohnya. Insya Allah takda apa-apa nak dikhuatiri sangat Acik.

    ReplyDelete
  20. Insya-Allah dan harapnya begitulah Acik.
    Buat kawan acik tu moga rohnya tenang di sana..

    ReplyDelete
  21. Al-fatihah...doakan agar semuanya ok...InsyaAllah.

    ReplyDelete
  22. innalillah..bagus tu ambik langkah pencegahan..penyakit ni pun berjangkit..semoga acik n semua staf dilindungi

    ReplyDelete