Saturday, December 14, 2013

SAMBUT MENANTU

Assalamualaikum
Majlis sambut menantu
Tapi bukan acik..acik belum lagi
 Sibuk kenduri disebelah lelaki (along)
Sikecik ni pun ikut sibuk.

19 comments:

  1. salam hujung minggu...dimana2 pun sibuk kenduri...sikecil tumpang semangkok.. hehe :)

    ReplyDelete
  2. ingatkan anak acik....hik3x.....
    Mesti meriahkan..Hr ni pn ada kenduri kawin...berderet2 kalau musim cuti sk...

    ReplyDelete
  3. ingatkan acik yg dpt menantu td.. terkejut gak.. hehe..

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah dah habislah majlis kan. Belah pompuan dah belah lelaki pun sudah... selesai tanggungjawab ayahnya kepada anak..

    ReplyDelete
  5. Salam Acik..
    musim kenduri skrg ni... kami pun ada jemputan kenduri khawin esok.. :)

    ReplyDelete
  6. Sekarang ni sibuk rewang sana-sini Acik

    ReplyDelete
  7. geram tgk si kecik tu..
    majlis sana sini memang ada je..

    ReplyDelete
  8. hehe..ingatkan Acik yang sambut menantu tadi.
    Tapi memang kita tumpang seronok bila saudara mara terdekat berkenduri kan Acik.

    ReplyDelete
  9. musim gantung periuk belanga ni Acik..sehari beberapa jemputan kenduri diterima..

    ReplyDelete
  10. musim cuti sekolah musim org kenduri...

    ReplyDelete
  11. hujung tahun mmg musim sambut menantu..kita la untung boleh gantung periuk..:)

    ReplyDelete
  12. Musim cuti skolah musim org kawin kan acik

    ReplyDelete
  13. Rewang... Comelnya si kecik...Musim kahwin dah tiba.

    ReplyDelete
  14. ehem...suke laa tuh acik dapat godeh2 budak tuhhh....kikiki...teringat mujib kene gomoi dgn acik...kikiki

    ReplyDelete
  15. Bilalah agaknya AE nak menyambut menantu hehe...nak datang ni...

    ReplyDelete
  16. Tunggu Acik sambut menantulah macam ni. Dah tak lama lagi lah tu kan ...

    ReplyDelete