Tuesday, December 10, 2013

KENANGAN YANG TAK BOLEH DILUPA

Assalamualaikum
cerita hero acik lagi.
untuk kenangan dia juga nanti
dia kata..lain lak rasanya 
dah 3 hari tak pegang pen.
acik tau..dia mula rindu suasana di dorm
sedih pulak acik tengok
Tu la dik..dulu mula2 suruh dok asrama
kemain susah..sekarang tau
seronoknya ramai kawan
mula2 berpisah..memang la rindu
tak pe..adik sibukkan diri dok rumah
sapu lantai..mop
sidai kain..lipat kain
mak bukan ambik kesempatan tau hi hi






Gambar rakan rakan sekelas
masa study dibilik LK
masa hari graduasi..bermain gitar..





di UPM hari konvo cik gu kelas 
dia bawak satu kelas
untuk bagi semangat.
ok lah jumpa lagi,in syaa allah.

14 comments:

  1. Hero bongsu Acik Erna pun ambik LK yek...sama la dengan abangngah...rajin hero acik kat rumah...kalau yang kat rumah ni kena bersuruh...he he..

    ReplyDelete
  2. Memula je ni Acik...bsok nnti da lama...kurang ler rasa rindunya...:-)

    ReplyDelete
  3. Assalam acik
    Betul tu kenangan manis x blh dilupakan he he
    Sampai skrg pun SY ingat kenangan sepanjang diasrama
    Tgk gambar2 pengubat rindu

    ReplyDelete
  4. anak saya pun asyik kata tak best dok rumah..sampai termimpi2 pergi sekolah..

    ReplyDelete
  5. teringat zaman sekolah dulu biler nengok gambar reramai ngan kenkawan tu..betultu gambar tu semua boleh jadi kenangan..tu

    ReplyDelete
  6. Haha...budak rajin mmg rasa macam tu.. dah biasa dia belajar dan bersama sama kawan kat asrama tu.. elok juga acik bagi Aimy sibuk dengan kerja kat rumah, cepat sikit hilang rindu pada kawan2nya...

    ReplyDelete
  7. Salam Acik Erna,

    Lama tak singgah sini. Sebenarnya kak ani memang lama tak BW ni. Semoga Acik Erna sihat/

    Seronok tengok kegembiran anak Acik Erna.

    ReplyDelete
  8. Takpa la...duduk di rumah belajr masak pun bleh...

    ReplyDelete
  9. hero acik pandai main gitar ropenya

    ReplyDelete
  10. 2 minggu je lagi nak buka sekolah...

    ReplyDelete
  11. terubat rindu anak bujang acik tengok gambar2 kawan2 dia ni,,

    ReplyDelete
  12. lama duk umah..rindu pulak nak bersekolah yek..

    ReplyDelete
  13. hehe.sian aimi xde kawan kat rumah
    takpelah..boleh tlg mak buat keje rumah ye

    ReplyDelete