Thursday, December 12, 2013

SAHABAT

Assalamualaikum
Sumber dari instagram

36 comments:

  1. Semoga kita dirahmati selalu dan akan ada sahabat yang baik..

    Penat juga kan kalau tiada sahabat baik di sisi semasa kita berada dalam senang dan susah.

    ReplyDelete
  2. bertuahlah jika diketemukan dgn sahabat seperti itu..

    ReplyDelete
  3. Itulah bukan mudah mendapat sahabat sebegitu. Apa lagi kita tak tahu adalah kita juga boleh jadi sahabat yg baik kepada org lain..

    ReplyDelete
  4. Biar jauh, tapi tetap ada kat hati kita..

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah ada blog boleh menambah persahabatan...semoga kita terusan mendapat sahabat yang baik..

    ReplyDelete
  6. Memang betul kak...setuju sgt...
    nak cari insan yg bergelar Sahabat mmg susah...:)

    ReplyDelete
  7. Setuju Acik..tapi sukarnya mencari sahabat kan.

    ReplyDelete
  8. meh nyanyi lagu Sahabat dengan Upin Ipin

    ReplyDelete
  9. comey jer kucin tuu
    sahabat...bak mencari di permata ditimbunan kaca

    ReplyDelete
  10. setuju sangat dengan kata2 tu... baetnyer kalo sahabat macam ni...

    ReplyDelete
  11. Wahh.. Gambar dari IG tu.. hehe...

    ReplyDelete
  12. kalaulah ada orang anggap saya ni salah seorang sahabat baiknya... bestkan... sama juga kita harapkan agar sentiasa ada sahabat baik untuk kita kongsi suka & duka

    ReplyDelete
  13. Betul Acik. Tapi setiap pertemuan pasti ada perpisahan. Bila terjadinya perpisahan yg sukar, tu yg meleleh je airmata. Eceh!

    ReplyDelete
  14. sahabat susah senang memang susah nak jumpa...

    ReplyDelete
  15. sahabat2 itu adalah manusia...saya terima mereka seadanya !

    ReplyDelete
  16. Yang pasti...acik Erna ada dlm ingatan ini..;)

    ReplyDelete
  17. Syukur saya masih ada sahabat yang sentiasa menemani ke sana ke sini walau seorang sahabat dah menjauhi.. sahabat yang ada ni kena saya hargai sebaik2nya :)

    ReplyDelete
  18. Betoii acik....sanggup utk susah dan senang bersama ♥

    ReplyDelete
  19. Sy sayang sahabat alam maya sy...sahabat yg real ni...sy je slalu dok ingt kat diaorng...mereka x pun ingt pada sy...susah sebenarnya nak cari yg betul2 dipanggil sahabat ni....

    ReplyDelete
  20. Namanya sahabat tu sendiri dalam maksudnya..syukur klu punya sahabat yg baik..:)

    ReplyDelete
  21. salam acik..sangat bersyukur kalau ada sahabat yang betol2 berbuat baik dan memahami antara satu sama lain.

    ReplyDelete
  22. betul...sahabat yg ikhlas menceriakan dan menggembirakan suasana kita....

    ReplyDelete
  23. susah nak cari sahabat susah senang bersama...

    ReplyDelete
  24. Adakah okje ni dalam golongan sahabat yg baik AE?.....mcm tak je hehe

    ReplyDelete
  25. Indahnya dunia kalau ada sahabat sejati, susah senang bersama.

    ReplyDelete