Followers

Sunday, September 12, 2010

SATU SYAWAL


Assalamualaikum..

Cerita bergambar hari raya pertama..

Malam raya dan pagi raya..akak dirumah sendiri..sebab rumah dikampung tak dibuka..sebab tak sempat kemas, selepas ganti atap seminggu nak raya..

Pagi selepas solat raya..tunggu abang yang dipucong sampai dengan anaknya.,..yang sakit..luikemia tu..yang dapat cuti sehingga 19/9..20/9..baru masuk wad semula..
pukul sepuluh lebih tu..baru kami semua kerumah abang yang dirembau...dan semua adik beradik berkumpul dirumah abang dirembau..sebelum kami semua balik kekampung beraya dirumah sedara mara dan jiran2 dikampung..dan tak lupa juga menjenguk rumah yang kosong..





akak,hero bungsu adik dan anak sedara..
bersama 3 hero...dan ayahnya la..
Anak sedara yang dapat cuti dari hospital untuk beraya..
semasa dirumah abang dirembau..kakak ipar dan anak2 sedara..
Dikampung..dirumah atuk rambut smart panggilan anak2 akak..oren yang diminati semasa raya..kat kampung aje yang ada..



34 comments:

  1. ramai sedara ya... baru la meriah raya...

    ReplyDelete
  2. IM..alhamdulillah..masa bertemu sanak sedara yang jauh..

    ReplyDelete
  3. SALAM,
    CERIA NAMPAKNYA MENYAMBUT 1 SYAWAL. HARI INI 3 SYAWAL , APA PROGRAM PULA?

    ReplyDelete
  4. kenapa sorang tu tak sama tema.. anak sape tu hehe

    ReplyDelete
  5. LF..hari ni..3 syawal...dirumah..tunggu tetamu datang..

    ReplyDelete
  6. Zino..dah merajuk tu..pagi tu..maso kek rumah anim kau togo ngan anim tu..lagi la..nak buek camano..tak do sapo nak ikut dio..suko warno hitam..

    ReplyDelete
  7. Salam kak Erna,

    Selamat Hari Raya, Maaf zahir & atin

    ReplyDelete
  8. salam kembali ibusayang..
    selamat hari raya..maafkan salah dan silap..

    ReplyDelete
  9. manis berseri kak erna dikelilingi hero..
    seronok kan beraya bersama sedara yang ramai, meriah

    oren tu org kampung panggil 'loncan', yg paling best ais krim sodanya kan...

    ReplyDelete
  10. Kak...gambar raya je tak tahan nak upload kan...heheheh

    ReplyDelete
  11. wahhh meriah, time ni penat pun berbaloi-baloi kan kan;)

    ReplyDelete
  12. salam ibuintan..merih macamana pun..tahun ni..tetap terasa kekurangannya..
    Betul la kan..oren loncan...anak2 akak paling suka sarsaparilla..he he..

    ReplyDelete
  13. salam anie..ye la gambar raya..kenangan ..selalu akak tak dapat nak bergambar macam tu..kali ni..ada anak sedara..dtg..dapat la bergambar anak beranak...

    ReplyDelete
  14. salam maiyah..meriah terasa..bila nak2 ada bersama

    ReplyDelete
  15. amboi serba biru sekeluarga.. tp naper si bongsu berbaju hitam...

    ReplyDelete
  16. Salam Ziarah, Tima kasih follow blog akak, Ucapan Selamat Aidil Fitri dengan keluarga tersayang.

    ReplyDelete
  17. salam yong..seperti yang akak pernah tulis kat blog..minat hero bungsu tu lain..tak de yang nak ikut warna dia..he he

    ReplyDelete
  18. salam lebaran..selamat hari raya idulfitri juga buat akak aekeluarga

    ReplyDelete
  19. Salam:)

    Meriah di hari raya...mesti riuh rendah dek sanak saudara yg berkumpul..:):)
    Yang pasti tidak terlepas dari agenda makan2 kan sis..aduhaii..:):)

    ReplyDelete
  20. salam kembali tini...
    Memang meriah raya ni..riuh rendah..selain dari makan....makan....dan makan....

    ReplyDelete
  21. kak erna....mak kat umah pun beli oren botol lama tu....hahaha...semua org tanya mak mana dpt oren botol lama tu.....slmt hr raya kak erna.... :)

    ReplyDelete
  22. ibuhani..selamat hari raya..
    Oren botol lama tu..memang diminati ramai kan..tak de gas..budak2 suka betul tu..terutama sarsai dan aiskrim soda

    ReplyDelete
  23. raya sebulan erna. mana lagi nak jalan haha..

    ReplyDelete
  24. kak pah..rayo memang sebulan..tapi kito tak kan..he he..

    ReplyDelete
  25. salam lebaran buat kak Erna sekeluarga..semoga lebaran tahun ini akan meninggalkan kenangan paling indah...maaf zahir batin..

    ReplyDelete
  26. Assalamualaikum,
    Kak Erna, selamay Ari Raye,
    Meriahnya raya bersama keluarga...

    ReplyDelete
  27. SMM..salam lebaran yatie..
    Dalam kemeriahan terasa juga kehilangan

    ReplyDelete
  28. waalaikusallam ...LL..selamat hari raya..
    Meriah bila adik beradik dapat berkumpul...beramai ramai...

    ReplyDelete
  29. CT..selamat hari raya..terima kasih ziarah kesini..

    ReplyDelete
  30. Salam kak erna...selamat hari raya..bestnya meriahnya raya

    ReplyDelete
  31. salam rosaliza..selamat hari raya..
    raya2 ni..kalau dapat berkumpul adik beradik memang seronok kan..

    ReplyDelete
  32. Kak Erna,
    Yati pun suka oren dalam botol tu. Kat kampung suami di Tumpat pun ada. Selalu kami borong bawak balik Perak. ^_^

    ReplyDelete
  33. yatie..kat kampung akak je ada tu..bali kampung nanti nak beli ..mahal jugak kan..kalau kita pulangkan botol..nanti di pulangkan duit untuk botol tu..

    ReplyDelete