Monday, September 27, 2010

DEMAM..

Assalamualaikum..

Akhirnya..akak dapat jugak...

ingatkan tak lah dijangkiti.....dari malam raya kedua..dalam rumah akak..lepas sorang sorang demam..mula dengan hero bongsu..hero kedua..yang sulong akhirnya..ayah dia..ingatkan akak tak lah kena..dan berapa hari dah dia orang semua dah sihat..

tapi tak juga..bermula sabtu malam.akak dah mula rasa tak sihat..pagi ahad..pi cari klinik 24 jam..dah berjanji dengan adik beradik nak jalan raya..perjalanan mesti diteruskan..

nak habiskan satu hari tu..akak menahan sakit kepala dan rasa tak selesa..Insyaallah..esok akak keklinik lagi..dan minta maaf ye..rasanya akak tak larat nak menjenguk blog kawan2 malam ni..

Insyaallah..dah sihat nanti..akak akan teruskan kegemaran akak seperti biasa..

30 comments:

  1. Salam my dear kak Erna..:)

    Tak pe sis..yang penting jaga kesihatan tu...makan ubat yaa..rest byk2..:)
    Moga akak cepat sembuh:)


    p/s :...dah kena demam masa raya hari tu..huhuhu..

    ReplyDelete
  2. get well soon...masa demam ni tak elok ngadap notebook sgt nanti mata pedih. take care okeh!

    ReplyDelete
  3. alahai..kesihannye kak erna...demam raye ke kak...
    lagi pun sekarang ni cuaca tak menentukan...

    cepat sembuh ye kak erna...makan ubat rehat byk2...

    ReplyDelete
  4. kak erna,
    jumpa doktor, makan ubat dan rehat...

    malam ni cepat tidur supaya tak bertambah sakit kepalanya

    ReplyDelete
  5. Kak...makan ubat...rehat...semoga cepat sembuh...

    ReplyDelete
  6. Musim demam la skang ni kak.. Mak sayapun demam hr tu... Skang demam dh okay sikit tp batok dia masih terkokoh2 lg.. Risau dibuek ehh.. Dah la poie spital dio tak nak.. huhuhu..

    Moga copek sombuh yoo kak... Rehat2kan diri tau....

    ReplyDelete
  7. salam erna. lama kakpah tak datang berjalan ni. cantik bunga ros kat kanan tu hehe..
    demam ye erna. janga lupa makan ubat.

    ReplyDelete
  8. salam kak..
    cuaca sekarang tak menentu..kat utara ni hujan memanjang...

    ReplyDelete
  9. datang berayo semalam tu dalam domam2 la yo..poe copek ambik ubek..

    ReplyDelete
  10. kaklong sekeluarga dah diserang demam seminggu sebelum raya kak,...
    sampai ilang soro....cam itik nilo..hehehe

    ReplyDelete
  11. kak erna...semoga cepat sembuh...jgn culas makan ubat tu ya...

    ReplyDelete
  12. Moga kakErna cepat sembuh dan ceria semula.

    ReplyDelete
  13. makan ubat n rehat ekk...........smoga cpt sembuh!

    ReplyDelete
  14. saya pun baru sihat kak.. demam sakit gigi

    http://www.kakyong.com/2010/09/demam-sakit-gigi.html

    ReplyDelete
  15. salam kak...

    jaga kesihatan selalu..
    moga lekas sembuh dan kembali ceria...

    p/s: tuka link blog sy yg lama tu yee....hehe

    ReplyDelete
  16. jaga kesihatan.. mkn ubt.. moga cepat sembuh hendaknya ;)

    ReplyDelete
  17. Kalu dah kena kat ayah, confm akan kena kat ibu... hehehe

    ReplyDelete
  18. Assalamualaikum, Kak Erna hari ni dah sihat ke, jangan lupa makan ubat yee

    ReplyDelete
  19. Semoga kak Erna cepat-cepat baik demam.
    Kak, terima kasih bayaran tu. Yati akan bagitau akak bila Yati dah pos. Tq. :)

    ReplyDelete
  20. salam kak erna..

    take a rest.. jaga diri.. jaga kesihatan.. semoga cepat sembuh ya..

    ReplyDelete
  21. ikut ckp dokter, mkn ubat betul2 :)

    ReplyDelete
  22. salam kak erna..dh sihat ke lom nih?? hrp cepat sembuh ye..timokacih sbb wish besday kita..muaaaaahhh!!(kalu x sihat lg..meh la klinik kita..leh gader2 sekali hehe!)

    ReplyDelete
  23. Kak Erna,
    Yati sudah pos keychain tengahari semalam (Rabu). Harap maklum.
    Terima kasih, beli dari Yati. ^_^

    ReplyDelete
  24. dah elok demam ke?demam raya ya?bawa berehat ya.kalo ada saki-baki semangat raya tu bagi kat kita..hihihi...

    ReplyDelete
  25. Semoga cepat baik demam ye kak.. saya pun demam n ceret beret.. ari nie demam kebah sikit.. perut dah ok sikit harap esok baik sepenuhnya.. akak jaga diri juga ye

    ReplyDelete
  26. salam semua..
    Pn.kartini...gadisbunga...ainnoraini...ibuintan..aNIe...azz...kak pah...kamsiah...IM...zino...kak long...azwa...wan...ibuhani...yong..amy sensei...maiyah...sari yusa...lipislady..yati...tiny...mak su...inahar...abu muaz...anie nagoya dan iina..terima kasih semua..
    alhamdulillah akak dah beransur sihat..dah tua2 macam nilah..lambat nak perginya..
    alhamdulillah..dah semakin sihat..hari sabtu nak sambung jalan2 cari makan ni..kena sihat betul2..

    ReplyDelete
  27. Salam Kak Erna,

    Jangan lupa makan ubat. Semoga segera sembuh.

    ReplyDelete
  28. reen..terima kasih..alhamdulillah..dah beransur sihat..

    ReplyDelete