Thursday, May 26, 2016

"SAMA SAMA KEMBANG"

Assalamualaikum
masa nak pi hantar 
hero bongsu balik bulan lepas
en.suami ajak singgah kenduri
 rumah kawan dia di Melaka
tak sempat makan pun
cuma sempat makan hidangan minum pagi
masa tengok tengok gambar ni kan
acik terfikir
apa nak jadi la kami tiga beranak ni
sama naik sama kembang.
redho je la kan

42 comments:

  1. tak pe acik, kembang pun..asalkan kita bahagia

    ReplyDelete
    Replies
    1. DARI PAK SUNANG Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui AKI DARMO saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan AKI DARMO,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan AKI DARMO yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti, AKI DARMO juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penglaris jualang silahkan hubungi AKI DARMO di 082-310-142-255 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya –ATAU KTIK ALAMAT BLOG AKI -http://pendidikanmerangin.blogspot.co.id

      Delete
  2. Kembang setaman acik erna..
    Cantik..
    Janji sihat acik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau bunga memang cantk yatie he he

      Delete
  3. yg kembang 2 beranak tuh jelah acik... acik kecik je

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak kecik dah Dana..sama naik he he

      Delete
  4. Saya pun dah makin kembang, tapi saya kagum dengan anak ke 3 saya yang boleh turunkan berat badannya sampai saya yang naik risau...bukan apa, takut penyakit lain pula datang bila terlampau berdiet kononnya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kakcik nanti buat la n3 macam mana anak berjaya kurus..kagum kan kakcik

      Delete
  5. acik lepas acik keluar n3 ni...konpom lepas ni jaga badan dah memasing hihihi
    ala acik itu tandanya bahagia...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la nur..beria nak jaga makan he he

      Delete
  6. Yalah acik,kembang tanda bahagia kan...Lagipun acik pandai masak sedap2.
    Acik takde kembang pun ...ok lh tu.,cantek lah acik awet.muda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau saniah tengok acik memang kembang dari dulu..

      Delete
  7. Sey pun makin kombang gak kak. Risau dibuek eh tapi makan totap makan. Haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la azz..risau risau pun ngunyah yo kito ni kan he he

      Delete
  8. nikmat kesihatan yg baik n sempurna tu..

    ReplyDelete
  9. Tak sempat makan kenduri tak apa.Dapat jupa kawan-kawan lama itu lagi seronok kan akak. Kembang ok aje.Asal sihat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu PMDR..makan tengahari je tak sempat sarapan pagi dapat..sama je makan kan he he

      Delete
  10. Sampai di melaka boleh jalan-jalan pusing melaka sekali. Kembang tapi macho.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak sempat acik nak jalan2 nak cepat ke BP

      Delete
  11. hehehe...takpelah kak..biar kembang janji sihat semua.. comel je tgk pic ni... :)

    ReplyDelete
  12. Kembang pun kembanglah janji sihat dan bahagia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu zai..janji sihat dan bahagia redho je la ngan kembang tu kan

      Delete
  13. Janji sihat sudahlah, Acik. Tapi jangan bimbang, kembang, kembang sekali pun, Aciklah yang paling comel tau ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. MD..cuma tengok orang yang kembang2 tu ada nampak comel tak he he

      Delete
  14. Replies
    1. kalau dah kembang mana datang comelnya AN he he

      Delete
  15. Samalah kt rumah ni acik..semuanya kembang2 belaka.hahaha

    ReplyDelete
  16. Assalamualakum acik jNji sihat walafiat acik oklah tu kembg2 pun cantik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah noor..kembang2 pun sihat dua beranak tu he he

      Delete
  17. Hehe,...Gelak plk atie baca post kak erna ni..Alal kak biarlah kembang setaman pon..janji sihat..hati senang :)

    ReplyDelete
  18. Tukang2 masak mmg selalu kembang acik walau pun dia sendiri sebenarnya tak kuat makan pun... tapi dek kerana hari-hari bau masakan akhirnya si tukang ikut kembang jugak. hehehhhe sori ye acik tapi ini mmg selalu terjadi pada org yang pandai/tukang masak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. acik sokong tu sweetie..memang gitu la selalunya kan he he

      Delete
  19. Acik tak kembanglah ikut mata kakak
    Tapi abang dgn anakanda tu ada sikit kembang
    Senang hati tu acik:)

    ReplyDelete
  20. Tak per AE kembang sikit janji sihat hihi... Tp AE mana kembangnya ok jer saya tengok sedang sedang saja....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gambar menyorok belakang mana nak nmpk kembang nya okje

      Delete