Sunday, January 11, 2015

MAJLIS MERAIKAN YB DAN YAB

Assalamualaikum
Jumaat malam Sabtu majlis ni diadakan
untuk YB(Yang Bersara)
dan YAB(Yang Akan Bersara)
ramai juga ada 16 orang
Majlis anjuran Negeri
tapi diraikan juga 
3 orang kakitangan persekutuan
termasuk la suami acik.
Terima kasih pada semua.

19 comments:

  1. Selamat menempuh kehidupan sebagai seorang YB... :)

    ReplyDelete
  2. Oo yang entry ambil gambar hari tu untuk gambar suami acik ke? Moga dimudahkan semua urusan ya.. lepas ni lagi banyak masa utk berehat, beribadat dan berjalan2 kan..

    ReplyDelete
  3. Selamat jadi YB buat En somi....acik bilanya YAB?

    ReplyDelete
  4. mule2 baca tajuk ingatkan Yb yg berhormat ngn yab yg amat berhormat heheheh....

    pasni apa aktiviti suami acik tuh lps bersara

    ReplyDelete
  5. Tahniah...lepas ni bolehlah berehat panjang atau buat bisnes ke.

    ReplyDelete
  6. Selamat bersara buat suami acik....lepas ni mesti dh plan sesuatu yg baru kan....

    ReplyDelete
  7. ada majlis gitu..kenangan manis ni.

    ReplyDelete
  8. 'Jasamu dikenang' pasti itu salah satu intipati masa ucapan diberikan kepada yg akan bersara acik..

    ReplyDelete
  9. selamat menempuh alam persaraan..lepas ni boleh lah berpolitik atau jadi pendakwah...

    ReplyDelete
  10. Selamat bersara utk suami kak Erna..pasni blh byk berehat kat rmh :)

    ReplyDelete
  11. selamat bersara buat suami acik.tak lama lagi acik pulak menyusul kan.boleh la perbanyakkan aktiviti bersama2..baik rohani serta jasmani

    ReplyDelete
  12. Laa... Acik! Saya fikir YB manalah tadi. Oh, YB tu untuk Yang Bersara ya? Barulah tau....Keh3x.

    Acik bila pulak? Bestnya tak payah sibuk fikir nak bangun pagi pi kerja, tempuh jem bagai nih!

    ReplyDelete
  13. Ohhhh AE ngan suami lebih kurang yer umurnya.....senanglah kan AE....sok dah bersara hari hari boleh ngeteh sesama hihi...

    ReplyDelete
  14. selamat menempuh alam baru...best apa dapat title YB dan YAB heee

    ReplyDelete
  15. tak lama lagi kak pulak bersara :)

    ReplyDelete