Thursday, January 29, 2015

LAWAN SAPE BESAR..

Assalamualaikum
berlawan dua beranak ni sape beso
baju sama..memang mak punya kerja
dah saiz besar kan....bukan senang nak cari saiz
bila jumpa ada yang saiz besar acik beli je la
mulanya acik belikan hero bongsu
sebulan lepas tu belikan ayahnya pulak
masa nak pi kenduri
hero bongsu keluarkan baju hijau
kemudian dia nampak
eh..ayah pun pakai baju hijau?
alaa..dik..pakai je la..sama pun..tak salah kan
hero bongsu tak banyak songeh..ikut je
siap suruh ambik gambar lagi
masa ditempat kenduri..
kawan2 ayahnya kata
kalau tak bagi tau pun..
kita tau..ini anak kau katanya ha ha..
ok la jumpa lagi Insyaa Allah.

28 comments:

  1. Betul kata kawan suami acik tu
    Muka adik betul-betul muka ayah:)

    ReplyDelete
  2. suweet lah acik.... bukan ke si bongsu ni suke pakai baju itam kan?
    tp si bongsu dh lg beso dr ayah nyer... blh tinggi lg nih...

    ReplyDelete
  3. Iyolah Acik...samo cam muko abah eh.... Lovely....

    ReplyDelete
  4. ini baru lah kata anak bapak ...pakai pun sedondon .

    ReplyDelete
  5. Ini namanya bapak borek anak rintik..sama juga macam aiman.klu tgok abahnya dah tau anak sapa.hehe.

    ReplyDelete
  6. Hehe... Takpe sama besar janji hati baik.

    ReplyDelete
  7. assalam kasih syg sejati tu...

    ReplyDelete
  8. As-salam acik..

    Alhamdulillah..dah sama besar dengan ayahnya dah si bongsu acik ya..

    ReplyDelete
  9. comel la bila boria gini. Jarang lelaki nak pakai sama2 gini tau kak. :)

    ReplyDelete
  10. Supporting betul 2 beranak ni pakai baju sedondon. YG komen kat kenduri tu pun lawak je. Takyah buat ujain DNA, pun dah confirm ni anak beranak ye.

    ReplyDelete
  11. manalah icing kalau tak tumpah ke kek Aciik....takpe Aciik gagah perkasa hero hero Aciik!!

    ReplyDelete
  12. tengok tang kepala saja nak bezakan...:)

    ReplyDelete
  13. mana tumpah kuah kalau tak ke nasik... (ke lantai tu tak sengaja... lain story)

    ReplyDelete
  14. Haha.. comella bila anak dan ayah pakai baju sama.. sama2 comel tu..

    ReplyDelete
  15. memang ikut muka ayahnye la kak :)

    ReplyDelete
  16. hihi,...anak dah lg tinggi dr ayah... \blh jd geng dah ni

    ReplyDelete
  17. Ingat hari tu, akak ipar sey cakap anak lagi tinggi dari ayah.. Pastu abang akak jawab, ayah rendah takpe, yang penting hensem.. hehehe..

    ReplyDelete
  18. Hihi....mestilah ganteng bapaknya kalau bagi pandangan AE, kalau tanya awek hero bongsu tu, surelah hero dia yang ganteng AE hihi....
    Senang kalau anak anak tak banyak cerita AE, kita beli dia pakai aje....

    ReplyDelete
  19. Senang pakai 'uniform' kan, Acik. Tapi betullah, kalau tak tahu siapa pun, memang boleh agak dah ni ada kaitan mereka berdua ni ! Hahaha.... Sportinglah hero bongsu Acik dan suami. Tak kisah pun pakai baju sepesen :)

    ReplyDelete