Wednesday, February 4, 2015

JOM BELAJAR KE JOM BELI..

Assalamualaikum
Semalam cuti..sempat la
ikut sama kelas meroti katanya
bila acik tengok
kelas ni lebih kepada
penggunaan oven noxxa.
nak kena beli baru dapat buat apa
yang dibelajar ni
tapi kan..mahal la pulak
kalau beli..
takut nanti oven tu jadi
 tukun je kat rumah acik tu
oklah jumpa lagi,Insyaa Allah.



12 comments:

  1. Laaaa...... AE kan dah terer masak.....nak jadi Chef ke apa ni? haha...
    Habs tu macamana keputusannya mau beli Noxxa ke idok AE?

    ReplyDelete
  2. Walau pun agak mahal tapi serbaguna acik.
    Kakak suka Noxxa ni serba-guna pun ye juga acik dan cepat.

    ReplyDelete
  3. Kena rajin masak lepas ni Acik Erna, kalau beli Noxxa ni.. macam kakzakie tulis tu serbaguna .. ok tu acik erna :)

    ReplyDelete
  4. Klu mahal guna pemanggang ajaib ajelah acik ekk..hehe

    ReplyDelete
  5. Hubby belikan saya oven setahun lepas itu baru digunakan. Macam pembaziranlah pulak.

    Kalau yang rajin masak oklah.

    ReplyDelete
  6. Ni kira kelas promosi produk Amway, si Noxxa tulah ya, Acik. Saya pun berminat juga sebab katanya macam-macam kegunaan tapi bila memikirkan nak masuk dapur pun payah, takut alahai jadi tukun juga nanti :)

    Acik kan dah pandai masak, nak masuk kelas apa lagi? Kena buka kelas ajar kamilah pulak!

    ReplyDelete
  7. barang noxxa boleh tahan yea harga nya... huh! berpeluh mandi nak dptkannya.. hihi.. tapi best... kakak eija rice cooker nya... berkenan tp poket belum izin haha

    ReplyDelete
  8. sekurang2nya acik dah ada impian nak buat sendiri...

    ReplyDelete
  9. Harga boleh tahan Acik...tp bak kata pepatah...alah membeli...menang memakai gitu.... :)

    ReplyDelete
  10. Guna je oven yang ado kek ghumah tu kak.. Sey ni dah maleh nak boli2 lagi.. Sobab ehh, tu la, takut jadi tukun bak kato akak tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bila dah tahu basic meroti oven apa pun jadi roti tu acik

      Delete
  11. sedapnyaaaa tengok yangd ekat ats tuu. nani baru ni belajar buat cheesecake. hehe :)

    ReplyDelete