Tuesday, January 27, 2015

WW..

Assalamualaikum

21 comments:

  1. sayaa kena cari cendol la waktu lunch ni..haha

    ReplyDelete
  2. Acik dah buat kakak teringin nak cari cendol pulak dah:)

    ReplyDelete
  3. yang hijau hijau tu apa kak? sekaya ke?

    ReplyDelete
  4. Saya suka andai tiada durian di dalamnya.. ;)

    ReplyDelete
  5. Tengah panas ni..pekena cendol mcm ni sedap banget..dingin jer..

    ReplyDelete
  6. Cuaca panas sedapnya makan cendol tambah dengan pulut lagi sedap perghhh...

    ReplyDelete
  7. Umang aiii kak. Tu osah sodap eh tu....

    ReplyDelete
  8. Acikkkkk.... pekat manis memikat jiwa raga kuuu... :)

    ReplyDelete
  9. Sedapnya cendul tu Acik Erna... dah lama tak minum cendul :)

    ReplyDelete
  10. Teringat pulak cendol Muo yg lembut....sedapnya..... Okje suka cendol kacang merah!

    ReplyDelete
  11. cuaca panas ni,.dapat pekena cendol ...enaknya...

    ReplyDelete
  12. Fuh bikin kecur liur je acik ni tau

    ReplyDelete
  13. terliur tengok acik . sedapnyaaa :D

    ReplyDelete
  14. aduhhh... tgugat selera mak nak pntg ais... ekekeke.. sodap bangat

    ReplyDelete
  15. Ai.. panas2 macam ni makan pulak cendol..tak cukup 1 mangkuk..kena order 2 ni..baru puas hati

    ReplyDelete
  16. Sampai hati Acik letak gambar ni. Terliur habislah. Nak pi cari cendol jugalah nanti :)

    ReplyDelete