Wednesday, June 25, 2014

WW..

Assalamualaikum

24 comments:

  1. Acik ni merenung masa depan ke tengah fikir anak dara manalah nak dipinang buat Along ni...

    Usik aje ye Acik:)

    ReplyDelete
  2. apa yg dimenungkan tu acik? dh fikir menu utk memasak di bulan pose ke

    ReplyDelete
  3. Akak, kenapa termenung sorang-sorang tu?
    nak join boleh :)
    ni mesti cik abang snap gambo ni kan :)

    ReplyDelete
  4. Walaikumsalam..

    Jauh bonar monung tu Acik Erna.. siapo yg dikonang tu :)

    ReplyDelete
  5. Apo yang di monungkan tu weh!

    ReplyDelete
  6. waalaikum salam...jauh naaa termenung Acik...:)

    ReplyDelete
  7. Apa yg dimenungkan AE ......tak sabar nak terima menantu ke? Hehe...ke rindu hero no 3 kat Batu Pahat tu....udah udahlah tu AE....kita gi lawat hujung minggu ni yeh...hehe

    ReplyDelete
  8. menung apa acik?....ni mesti rindu dan sedih ingat hero bongsu kan....

    ReplyDelete
  9. amboi...teringat sape tu...

    ReplyDelete
  10. waalaikumsalam
    jauh nya menung acik

    ReplyDelete
  11. sape yg curi2 amik pic akak temenung tu? :D

    ReplyDelete
  12. ape yg dimenungkan tu kak oiiii...jauh betul renungan tu kak...menusuk kalbu gitu heheehehehe

    tapi siyes cantik gambar nieh...

    ReplyDelete
  13. Apa yg dimenungkan macam teringat org jauh aje.

    ReplyDelete
  14. waalaikumsalam..buat apa tu..

    ReplyDelete
  15. Selamat berpuasa buat acik...termenung.. hihihi

    ReplyDelete
  16. Hai acik.. hari ni pasti tak bermenung lagi kan? Sibuk sediakan juadah, pagi2 pula mengaji ...

    ReplyDelete
  17. Monung je Acik...

    Salam Ramadan acik, selamat berpuasa dan beramal ibadah.

    ReplyDelete
  18. Osah jauh ehh monung akak tu.. hehe..

    ReplyDelete
  19. Hai, Acik... apalah agaknya yang dimenungkannya tu?

    Salam Ramadhan dan selamat berpuasa buat Acik sekeluarga.

    ReplyDelete
  20. Acik, menung lagi ke? Menung sebab anak2 takde di rumah ya bulan puasa?

    Selamat Berpuasa Acik Erna...., jangan menung lama2 sangat ya...:)

    ReplyDelete