Friday, June 20, 2014

SABUN ..TERCEMAR.CERITANYA.DAH HILANG

Assalamualaikum


Terima kasih acik lupakanje
yang dapat cari semula n3 sabun tercemar acik yang hilang
ni la ceritanya..yang tulisan merah tu.
gambarnya sama
SABUN TERCEMAR.!!! BESI?? 
*Assalamualaikum* *acik nak kongsi je* *acik beli sabun mandi* *yang ada macam2 la katanya* *masa guna..terasa pedih kulit* *apahal lak ni* *ooo..kulit kayu manis kot* *sebab katanya sabun tu ada kulit kayu manis* *esoknya kena lagi..pedih..sampai berlubang2 kulit dan berdarah* *pedih bila kena air..* *pusing kan yang sebelahnya.ok* *tapi petang semalam dah tak tahan dah* *pi belek2 sabun tu..nampak berkilat je* *apahal pulak berkilat ni* *acik ambil pisau tarik keluar* *tu la bendanya..besi apa tah* *camana lah kilang sabun ni buat kerja kan* *boleh masuk bahan2 tercemar gini.* *sakit.....
Acik minta ampun dan maaf
berjuta kali..
sayang betul kisah sabun tercemar dan
komen2 yang acik suka baca dan besemangat
dah lesap..hilang
nasib baik gambar bahan tercemar dalam sabun yang telah melukakan acik tu ada lagi  dalam simpanan
tu la dia..kalau tak pandai jangan suka memandai mandai kata lagu tukan.
kisahnya..acik cuba nak tengok ditelefon
kemudian..acik tengok dia tulis draf..
tengok komputer dah publish
oklah kan..jadi bila tengok ditelefon tu..acik tekan la gambar tong sampah tu..
rupanya hilang terus 
Terima kasih pada yang tinggalkan komen
dan acik mohon maaf sebab dah terhapuskan N3 tu.
nak cari balik dah pandai.
TAPI,,hilang macam mana pun
sabun ni tetap dah tercemar 
dah telah membuatkan kulit acik luka dan berdarah..
pedih dan sakit.
nanti acik cari bungkusannya baru boleh kongsi
kalau dah bercampur bahan yang tak sepatutnya
dah tentu tak bersihkan..
harap tiada yang terkena lagi.

16 comments:

  1. Salam Acik Erna.

    Mak Aji pun pernah kena lebih kurang macam nilah. E-mel selalu buka kat fon dan tak pernah jawab kat situ. Sekali terasa nak buat pandai, nak jawab pakai fon. E-mel tu memang penting dan kena jawab segera. Malas nak ke PC konon. Godak punya godak hilang ke mana entah e-melnya tak boleh nak recover. Selepas tu kat fon buka saja e-mel, jawab pakai PC. Cukuplah sekali, org yang mahir takpelah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wkmsaallam..sungguh la mak aji..dah la acik memang tak mahir..banyak minta tolong anak je..kalau di tpn ni semua anak yang buat kan hi hi.terima kasih mak aji

      Delete
  2. sabun apa ey kak
    macam ada serpihan besi kan

    ReplyDelete
  3. Cerita sabun apa acik? X fhm jgk ni.

    ReplyDelete
  4. ish bahaya ni kan
    share kat sini acik apa sabun nya

    ReplyDelete
  5. salam singgah. ruginya macam tu acik, kalau ada boleh la kitaorg baca balik :(

    ReplyDelete
  6. Tak tau punca ni acik erna.. apa cerita sabun ni..

    ReplyDelete
  7. serpihan ni ke ada dlm sabun tu acik ?
    sabun apa erk ?

    ReplyDelete
  8. saya ada baca dan komen entry acik tu....muskil juga kenapa lah ada besi dlm sabun tu,,,,cian acik sampai berdarah kulit...

    ReplyDelete
  9. Sabun brand ape kah itu Acik? Nampak macam besi je tu.

    ReplyDelete
  10. SABUN TERCEMAR.!!! BESI??
    *Assalamualaikum* *acik nak kongsi je* *acik beli sabun mandi* *yang ada macam2 la katanya* *masa guna..terasa pedih kulit* *apahal lak ni* *ooo..kulit kayu manis kot* *sebab katanya sabun tu ada kulit kayu manis* *esoknya kena lagi..pedih..sampai berlubang2 kulit dan berdarah* *pedih bila kena air..* *pusing kan yang sebelahnya.ok* *tapi petang semalam dah tak tahan dah* *pi belek2 sabun tu..nampak berkilat je* *apahal pulak berkilat ni* *acik ambil pisau tarik keluar* *tu la bendanya..besi apa tah* *camana lah kilang sabun ni buat kerja kan* *boleh masuk bahan2 tercemar gini.* *sakit...... dah kak sekorek ni je yg accik dapek selamatkan.

    ReplyDelete
  11. comment2 rasanya ada lagi kot kak... cer tgk dlm ruangan comment kat tompek setting...kok ado la..
    Kak erna lotak kan la nama brand sabun tu kak...jgn ado org lain tkono gak.
    Tringat ada filem pasal pembunuh guno sabun utk membunuh mangsanya dulu...dilotak eh pisau blade dalam sabun mandi tu...huhu..seriau kak.!!!

    ReplyDelete
  12. Sabun tercemar? Alah Acik dah tertinggal entri ni terus tak faham cerita. Acik ceritalah sekali lagi apahal yang berlaku.

    Sebab tulah saya tak rajin nak memandai-mandai. Takut hilang semuanya makanya, buat-buat apa yang pandai jelah saya ni, Acik :)

    ReplyDelete
  13. xsmpt pulak baca n3 acik tu...uhuhu...
    saya pn pernah camtu..bila dok godek2 tetiba lesap terus...adeh, nk nangis rasa.

    ReplyDelete
  14. Betul tu acik tak berapa nak faham ceritanya...sabun tercemar? Macam serius jer masaalahnya...

    ReplyDelete