Monday, June 9, 2014

COMEL

Assalamualaikum

18 comments:

  1. Alahai.. kenapa si comel tu sampai mengeluh tu? Apalah masalahnya..

    ReplyDelete
  2. malu ke apa tu sampai tutup mata

    ReplyDelete
  3. pandai erbahasa arab anak mat saleh ni!

    ReplyDelete
  4. pening2 memikirkan masalah negara tu....

    ReplyDelete
  5. hee yang kecik istigfar, kita yang besar lagi le kena kan?

    ReplyDelete
  6. budak kecik , buat gaya macam mana pun nampak comel saja

    ReplyDelete
  7. hai! macam besau nau masaalah nya sayang...kenape?..hehe... Cute..

    ReplyDelete
  8. hehe...banyak betul gambo gambo gini sekarang nikan AE....nasib comel budak tu

    ReplyDelete
  9. Comelnya alahai, anak sapalah yang Acik 'culik' buat entri ni :)

    Anak saya pun suka je istighfar cam ni...macamlah dia faham apa maksudnya....kereta mainan jatuh dari sofa pun dia mengucap panjang :)

    ReplyDelete
  10. comelnye..kalo ada depan mata nak cium2..

    ReplyDelete