Tuesday, November 5, 2013

RISAU..DOAKAN YANG TERBAIK..

Assalamualaikum
Salam Maal Hijrah kepada semua
Acik juga mohon doakan 
hero bongsu acik ..Muhammad Aimi
supaya sihat dan dapat menjawab 
peperiksaan dengan tenang
pagi pagi dah telefon..tak sihat rupanya..
demam batuk dan selsema
kejap lagi nak pi ambik dia bawak klinik juga
dia tak mau ..tak nak makan ubat 
nanti mengantuk katanya.
jumpa lagi,In Sya allah

59 comments:

  1. Semoga Muhd Aimi akan segera sembuh & dapat menghadapi peperiksaan dalam keadaan sihat & selesa, amin.

    ReplyDelete
  2. Ummi doakan agar Muhammad Aimi cepat sembuh dan dapat menghadapi peperiksaan dengan tenang. Moga Allah SWT permudahkan.

    ReplyDelete
  3. Mudah2an anak-anak kita dapat buat yang terbaik untuk SPM ni kan Acik Erna...

    ReplyDelete
    Replies
    1. In syaa allah zz..semoga anak2 kita berjaya

      Delete
  4. insya Allah... adik Aimi dapat menjawab soalan dengan baik tu, moga lulus dengan cemerlang ye adik Aimi

    makan ubat dan rehat cukup2 hari ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. In syaa allah..terima kasih ibuintan

      Delete
  5. Mmg risau kalau gini..
    Saya doakan aimi cpt sembuh dan dpt menjawab exam dgn baik ya...insya allah.

    ReplyDelete
  6. didoakan agar anak Achik terusan sihat dan berjaya dalam peperiksaan

    ReplyDelete
  7. semoga Allah lapangkan dada dan tenang memhadapi exam...insha Allah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amiin..in syaa allah..terima.kasih sarah

      Delete
  8. Goodluck pada anak. Semoga berjaya...... AMIN

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amiin..terima kasih Qashmere

      Delete
    2. Semoga cepat sembuh aimi Dan dipermudahkan Allah dlm peperiksaan SPM nanti.. good luck.

      Delete
  9. Semoga hero bongsu cepat sembuh...
    Dan semoga dapat menjawab soalan dgn tenang dan dipermudahkan segalanya...

    ReplyDelete
  10. Moga dipermudahkn n cpt sembuh. Ank sy pn spm esok, 2 pn demam...risau pulak. Moga ank2 kita dilapangkn dada n dipermudahkan menjwb soalan....insyaallah.

    ReplyDelete
  11. Asalam Acik..sabarlah Allah sedang mnguji Acik dan adik...beserah dirilah padaNya..dengan solat hajat setelah berusaha..insyaallah

    ReplyDelete
  12. Salam maal hijrah..Insyaallah takde apa ap tu.. nervous je kut. Dah jumpa ibunya ok la..naik semangat semula..

    ReplyDelete
  13. Ai acik dan aimy...semoga aimy dapat duduki peperiksaan dengan baik..cepat sembuh sakit tu.. pikir dengan baik dan jangan panik ye.. saya sama tumpang doakan yang terbaik buat aimy ni...nama pun maksud keberkatan kan? In shaa Allah sinar keberkatan tu melimpah buat tuannya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. amiin...amiin..amiin..terima kasih doakan anak acik

      Delete
  14. semoga hero acik cepat sembuh..

    salam maal hijrah acik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam maalhijrah chic na..amiin..terima kasih ye

      Delete
  15. Samalah AE anak OKje pun demam batuk seme Sabtu baru ni....semalam balik pun belum baik betul betul....sema batuk msih ada lagi....

    ReplyDelete
    Replies
    1. risaukan okje..moga anak2 kita cepat sembuh dan boleh menjawab dengan tenang

      Delete
  16. Salam Acik,

    Semoga anak Acik cepat sembuh dan boleh menjawab soalan peperiksaan dengan tenang.

    ReplyDelete
  17. moga hero Acik...cemerlang dalam exam

    ReplyDelete
  18. Aduhai susah hati kan bila anak tak sihat ni. Dah la ddk jauh. Apa apa pun moga hero acik dapat jawap exam dgn tenang dan cemerlang dlm exam nanti.

    Ye ke kwn acik hilang tayar kete. Takutnya saya nak paking kat komuter ni. Dah la umah kawasan pendalaman. No bus no teksi. Aduhaiii

    ReplyDelete
  19. Anak anak acik ni umo brp ek sumenye.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ibu lala..anak2 acik dah besar semua yang sulung 26thn..yang kedua 23thn..yang bongsu ni 17thn

      Delete
  20. selamat menjawab soalan peperiksaan untuk hero bongsu acik

    ReplyDelete
  21. Semuanya akan okey... bertenang & segalanya berjalan lancar.

    ReplyDelete
  22. InsyaAllah! moga semuanya dapat dihadapi dengan tenang dan mudah!

    ReplyDelete
  23. Sy yakin, hero Acik kuat dan tinggi smgt. MMoga dpt menjwb soalan dgn baik. Mst boleh punye. Heheheh!

    ReplyDelete
  24. Moga muhammad Aimi kembali sihat & dpt menjawab peperiksaan dgn baik yer In SHaa Allah

    ReplyDelete
  25. Kita sama2 doa yang terbaik untuk anak2 supaya dapat menjawab semua soalan dengan tepat.

    Semoga hero bongsu cepat sembuh.

    ReplyDelete
  26. syafakallah hero bongsu...

    all the best ye + kuatkan smeangat!

    ReplyDelete
  27. insyaAllah..
    dah usaha..
    buat yang terbaik..
    tawakal..

    ReplyDelete