Tuesday, November 26, 2013

LAGI 3 HARI...

Assalamualaikum
Alhamdulillah bertemu lagi kita..
walaupun lama juga acik bercuti menulis
memula anak tak sihat..lepas tu mak.
tu yang tak mampu nak menulis
rindu jugak nak baca tulisan kawan2
yang selalu menceriakan suasana
dan boleh buat acik senyum sendiri.
minggu depan lagi 3 hari
2hb.3hb.dan 5hb.12.2013
hero acik menjawab soalan peperiksaan
lepas tu baru la dia merdeka.
buat sementarakan..in syaa allah

51 comments:

  1. salam acik erna ...
    ingat saya lagi tak?
    ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mak encik..ingat sangat2..mana boleh lupa

      Delete
  2. Yelah Acik..ummi pun tertanya-tanya kenapa Acik senyap je, takde n3, ingatkan sebab anak Acik ada exam, jadi acik kurang berblog, rupanya acik pun tak sihat ye..
    Ummi doakan acik sihat sepenuhnya, take care ye. And good luck to hero acik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye ummi..acik kena teruk kali ni..sampai kena pi wad kecemasan..bertahan sampai jam 3 pagi..acik kata ngan doktor dah kurang..nak balik..sian ngan suami ngan anak tunggu diluar
      dr.bagi surat untuk rujuk ke pakar

      Delete
  3. Doakan sajelah anak2 kita ye acik. mudah2an dipermudahkan semuanyer !

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul KA..sebagai ibu ita sentiasa doakan yang terbaik buat anak2 kita kan

      Delete
  4. assalam..
    ingat cheqna lagi tak??hihihi
    moga2 hero acik dipermudahkan urusannya ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. wkmsallam cheqna..acik ingat semua kawan2 walaupun yang dah lama tak menulis

      Delete
  5. Doa yang terbaik moga2 di permudahkan... Anak buah Aina last hari ini rasanya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. in syaa allah aina..doakan yang terbaik untuk anak2 kita semua

      Delete
  6. Assalam acik...si bujang yg exam..mak dia wat count down haha..
    mesti tak sabar tggu hero merdeka kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul lina..kena buat hi hi..kot tak tak bercuti la kita

      Delete
  7. Luahan acik ni macam kawan saya tadi. Hari hari dia temankan anak yg spm sebab kalau duduk kat rumah pun hati tak tenang katanya.. semoga hero acik berjaya jawap semua soalan dengan baik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul AN..tak senang duduk diam kita selagi anak tak telefon setiap hari bagi tau..senang ke..susah ke..boleh jawab ke..sihat ke..
      sentiasa berdoa semoga dipermudahkan anak sihat untuk menghadapi peperiksaannya

      Delete
  8. all the best! semoga semuanya berjalan lancar..aminnn

    ReplyDelete
  9. salam acik..m3h pun da lme cuti menulis..ni baru aktif blk..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wkmsallam fairus..acik pun hampir sebulan jugak berehat

      Delete
  10. salam kenal acik..singgahlah ke blog saya yea..temanhatimu.blogspot.com..
    semoga semuanya dipermudahkan oleh Allah acik
    .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam kenal ummiain..terima kasih..in syaa allah nanti acik lawat blog ummiain ye

      Delete
    2. UA..acik tak tau macam bak nasuk keblog UA.bila klik pi je Q+tu memang acik tak pandai..boleh tolong acik..terima kasih UA

      Delete
  11. Semoga dipermudahkn ...anak buah asz arinie last paper...;)

    ReplyDelete
  12. Lepas ni dapat la dia rehat lama sikit kan..
    semoga berjaya cemerlang..

    ReplyDelete
  13. Hero okje 2 hari lagi AE......minggu depan, Isnin Selasa....lepas tu ngan mak mak sekali merdeka!

    ReplyDelete
  14. Rindunya kat Acik..mudah2an semua sihat :)

    ReplyDelete
  15. Lya doakn mudahan hero acik dpt jwb exam dgn tenang ye. Insyallah

    ReplyDelete
  16. adik dah merdeka nanti, bolehlah bawak cuti2 Malaysia kan Acik

    moga selamat semuanya

    ReplyDelete
    Replies
    1. in syaa allah ibuintan..kalau omak e sihat

      Delete
  17. Alhamdulillah..

    Lopeh ni buleh la Aimi godek2 blog akak ni.. hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yo azz..tak apo lah ditukar e laie nanti ni

      Delete
  18. Salam Acik..oo acik tak sihat ye..stress kot pikir pasal anak tu.he.he
    Nekcik doakn Acik cepat sihat dan semuga anak beroleh kjayaan..aamiin

    ReplyDelete
    Replies
    1. wksallam..amiiinn..terima kasih nekcik

      Delete
  19. Acik... ada tak adik cakap pasal kertas mathematics bocor? Kakak risau betul.

    Harap acik terus sihat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia dok asrama..tak tau apa2 kakzakie..cik gu pun tak cerita..acik pun risau jugak kakzakie..sian budak2 yang tau pasal bocor2 ni nanti terlibat sama

      Delete
  20. Patutlah sunyi je blog Acik ni...skg ni mcm ne? Acik dah sihat ke?

    ReplyDelete
  21. Salam Acik! Salam kenal daripada saya. Semoga adik lulus cemerlang dalam exams tu nanti.

    ReplyDelete
  22. Patut lah lama acik sepi... moga beransur sembuh ye Acik...nti hero tu balik rumah ceria lah rumah...:):)

    ReplyDelete
  23. moga acik sihat hendaknya...
    lega dah nak habis exam acik...
    moga cemerlang hendaknya juga...

    ReplyDelete
  24. moga cepat sembuh acik... moga anak2 berjaya dgn cemerlang...

    ReplyDelete
  25. Semoga semuanya dipermudahkan. Anak saya hari ini hari terakhir.

    Jangan lupa makan ubat supaya cepat sembuh.

    ReplyDelete
  26. semoga hero Acik mampu menjawab soalan peperiksaan dengan cemerlang...=)

    ReplyDelete
  27. Insya Allah, Acik... tak lama lagi merdekalah hero Acik tu. Padanlah lama sunyi sepi di sini rupanya tak sihat. Moga semuanya kembali seperti sedia kala ya!

    ReplyDelete