Wednesday, February 17, 2010

GAMBAR2 PERCUTIAN..

Assalamualaikum..

Alhamdulillah..aku dan keluarga dah pun selamat...balik semula kerumah dari percutian ke Langkawi..hari ni..aku masih lagi bercuti untuk menjalankan tugas mendobi..basuh semua baju yang dipakai..semasa percutian.

Disini aku upload kan sebahagian dari gambar yang diambil semasa disana..aku tak pegang kamera pun..ini semua hasil tangan anak2 le..

ada juga kawan2 yang tanya tak shopping ke..ini bukan la pertama kali aku kelangkawai..tapi..aku memang tak beli banyak..kali ni pun sama..kain batik..sehelai pun aku tak beli...aku cuma nak jalan2..bukan tak nak beli..tapi..nanti mana nak letak..aku,en.abang..dan 3 anak..beg baju aje pun dah penuh bonet..ada juga beli sikit...itu cerita kemudian ye..
Terima kasih pada yang turut mendoakan keselamatan kami sekeluarga..




cucu abang yang turut serta dalam percutian ini..


heroku yang kedua.



Hero bongsu bersama menantu abang.
gambar bawah..



Hero kedua yang begitu seronok melihat pokok padi..siap masuk kedalam sawah..nasib baik kering..lumpor pun tak lekat kekaki..



Hero bongsu dan kedua, bersama cucu abang..

hero sulong dan yang bongsu..nasib la botol tu lebih besar dari heroku..

Laut dilangkawi ..tak ketinggalan replika helang yang besar tu..

22 comments:

tunbegia said...

sungguh seronok pergi langkawi,

salamm,

Erna said...

TB..
salam,,memang seronok..

Mak Su said...

maksu lupa nak pesan, pinggan ngan minyak gamat, hehehe (acah jer)

Erna said...

mak su..

nak betul2 pun tak pe..bolih belikan..

zino said...

meriah tu..

aNIe said...

Kak bestnya ke langkawi...macam2 ada kan?

annie said...

kak, kok ado yg bolobih tu baling2 an lah kek senawang ni barang sebiji duo ko, sebotol duo ko...

Erna said...

zino..
memang meriah..tapi toringat yo kek orang yang tak dapek join tu..

Erna said...

anie..
memang macam2 ada..tapi kalau nak shopping ..jangan pi segerabak maam akak ni..4 biji kete..meriah jenjalan je..

Erna said...

annie...
tak yah baling..meh ttj ambik elok2..akak bagi..

ibusinga said...

cable car yang mengerikan....
(kata seorang yang takut height...)
ada naik??

Erna said...

dr..
ngeri..takut..tak naik pun..takut putus nafas

iBu...gUru said...

langkawi ye.... bestnya.
mesti hepy budak2 tu

Erna said...

Ibu guru..
namanya budak2kan happy sungguh

kakpah said...

banyak memborong erna? lama dah kpah tak g langkawi

Erna said...

kak pah..

tak memborong pun kak pah..jenjalan je bawak anak2..ramai pegi 4 kete..

xiiinam said...

Wah....Langkawi!

Erna said...

xiiinam..

jom langkawi...nak shopping pulak...

izawani said...

Eh... langkawi... dekat sangat dah dengan rumah kami. Laung kuat skit jer, dengar nih... ekekeke...

Erna said...

norizawai..

iye ke nor..dah balik baru nak bg tau..kot tak..bolih pi tengok rumah yang dalam pembinaan tu..

~Kak AZZ~ said...

sy tak pnh g Langkawi.....huhuhu...

Ntah la, mcm malas je nk g jalan2 ni sbb nnt balik, sendiri yg penat....

Erna said...

azz..

betul tu..balik sendiri yang penat..tapi masa berjalan tu..tak hengat seronok kan main..